Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

RoyaleBlueFull Black/whitelist V1.1.2

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotlite.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
corenlia
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2011, 11:46
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn glasvezel

RoyaleBlueFull Black/whitelist V1.1.2

#1

Bericht door corenlia »

ik heb al lang de RoyaleBlueFull Black/whitelist V1.1.2 gebruikt maar als ik nu bij beeld of geluid of een andere categorie aanklikt en dan een spot laat die niks meer zien.en als ik die andere gebruikt RoyaleBlueFull Black/whitelist V1.1.1 dan laat die dus wel de spot zien heb niks veranderd begon van de week ineens iemand een oplossing?alvast bedankt
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: RoyaleBlueFull Black/whitelist V1.1.2

#2

Bericht door Ypsos »

Hallo corenlia,

De site waar het black/whitelist script gehost wordt is op het moment offline. (RoyaleBlueFull_bw gebruikt de actuele black en whitelist van internet.)

Je kunt SpotLite IL (lokale black/whitelist) installeren, alleen op dit moment zal SpotLite IL niet de laatste black en whitelist kunnen ophalen (site is offline)
zie ook Leesmij.rtf die bij SpotLite IL zit

Meer Info Spotlite 2.0 skins met black en white list, SpotLite IL?

Mocht het zo zijn dat je SpotLite IL al gebruikt controleer dan in SpotLiteIL-config.exe of bij "Lokale black en whitelist => skin:" de juiste skin aan gevinkt staat.
Laatst gewijzigd door Ypsos op 12 dec 2013, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Topicstarter
corenlia
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 mar 2011, 11:46
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn glasvezel

Re: RoyaleBlueFull Black/whitelist V1.1.2

#3

Bericht door corenlia »

dank je Ypos weet ik genoeg
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer