Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Unknown Ninja
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2013, 01:51
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#521

Bericht door Unknown Ninja »

Sorry als dit misschien al eerder is gevraagd. Ik wil wel eens wat uploaden maar durf dat niet omdat het via Eweka zover ik weet niet via SSL kan. Is het zonder SSL ook gewoon veilig? Ik zit bij Ziggo, hoogste pakket.

Alvast bedankt.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Iemand ervaring met IPVanish/Eweka ?

#522

Bericht door Ypsos »

Iemand al ervaring met de gratis service: http://www.eweka.nl/nl/vpn/ ?

Als u zich in de maand Augustus aanmeld voor een Eweka account, ontvangt u een gratis VPN van onze partner IPVanish. Deze VPN (normaal 10 Eur per maand) blijft actief zolang uw Eweka account actief blijft.

IPVanish biedt u een veilig en makkelijk te gebruiken VPN waarmee u controle heeft over uw IP adres:

Eweka schreef:Mijn Eweka
IPVanish Software Download https://www.ipvanish.com/vpn-setup/
IPVanish Gebruikersnaam ewkXXXX
IPVanish Wachtwoord XXXXXXX
IPVanish Account Login https://account.ipvanish.com

IPVanish VPN FAQs

Q: Wat is VPN? Een Virtual Private Network (VPN) is een internet privacy tool die u zou moeten overwegen als de veiligheid van uw data en uw online identiteit voor u belangrijk zijn. Een VPN is erg handig in gebruik en bevat allerlei eigenschappen die uw dagelijkse internetgebruik zullen verbeteren. Lees hier meer.
Q: Wat is IPVanish? IPVanish is een wereldwijde leider in de VPN-industrie. IPVanish biedt een beveiligde hoge snelheids VPN service voor tienduizenden klanten over de hele wereld.
Q: Is mijn IPVanish account gratis? IPVanish verstrekt een gratis VPN service aan alle Eweka klanten met een actief Eweka account.
Q: Wat is er inbegrepen bij een IPVanish VPN abonnement? Uw IPVanish account bevat:

Gratis Award winnende IPVanish VPN Software
100% online identiteit en data protectie
Geen logging
Beschermt tegen gevaren van Wi-Fi Spots
NAT Firewall
Beschermt achter 14,000+ IPs
115+ servers in 52 Landen
OpenVPN, L2TP, en PPTP Protocols
VOIP Ondersteuning

Q: Hoe kan ik meer te weten komen over IPVanish? Om meer te weten te komen over IPVanish en VPN services, raadpleeg dan de complete IPVanish FAQ page.

Ronald84
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2015, 19:34
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#523

Bericht door Ronald84 »

huh waar kan ik dat vinden ?
ben namelijk niet zo internet expert :D
maar heb helaas wel eweka :(

-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 apr 2015, 20:06] --

wie weet er een goede en gemakkelijke pay server eweka heb ik weer na een lange tijd maar die werkt niet meer bij spot net erg jammer ben benieuwd naar jullie reactie :)
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#524

Bericht door mesa57 »

Misschien is het handig als je een eigen topic opent en vertelt wat de problemen zijn (support template) ?

twc
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 feb 2011, 17:35
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#525

Bericht door twc »

Wat halen jullie bij Eweka upload snelheid ?
Vreemde ik blijf plakken op 25MB 3400kb/s en heb 50/50MB met dw gaat netjes 50MB

Uploaden doe ik met AutoRarPar......

PS: Virusscanner ESET smart security 8

iemand ideee hier over ?

ooopsa
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2014, 22:34
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: telfort

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#526

Bericht door ooopsa »

sslreader.eweka.nl
poort 443 of 563
gebruikersnaam en wachtwoord is hetzelfde.

Voor IpVanish kan je ook gewoon 3 maanden vooruit betalen en dan per maand dan krijg je ook gratis IpVanish.
Voor meer informatie ga naar http://www.eweka.nl even inloggen op "mijn Eweka" en even naar ondersteuning gaan.

klaar is klara, en je bent goed :locked:

gekko
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 apr 2012, 16:41
Reputation: 0
Internet: Kpn

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#527

Bericht door gekko »

Hallo,

Doordat recentelijk in het nieuws was dat men boetes wil gaan uitschrijven voor illegaal downloaden heb ik een abonnement bij EWEKA afgesloten waarbij ook IPvanish zit. Nu blijken er drie VPN protocols te zijn: pptp l2tp of openvpn en ik ben zelf een leek op dit gebied. Vandaar dus mijn vraag welke van de drie het meest geschikt is om veilig en anoniem via Spotnet te downloaden?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#528

Bericht door mesa57 »

pptp / l2tp kun je direct instellen in windows. Daarbij is pptp het oudere, iets minder veilige protocol.
Openvpn zul je zelf moeten installeren.
[edit]
Ik zie dat ipvanish zijn eigen client heeft. Dan maakt het niet zoveel meer uit.
[/edit]

gekko
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 apr 2012, 16:41
Reputation: 0
Internet: Kpn

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#529

Bericht door gekko »

Hallo,

Sorry voor de misschien wat domme vraag, maar wat bedoelt u met een eigen client? En volgens mij is openvpn de veiligste optie van de drie toch?
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#530

Bericht door mesa57 »

l2tp en openvpn zijn volgens mij hetzelfde qua veiligheid.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer