Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Xs4All

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Locustus
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2011, 14:02
Reputation: 0
Usenet: xs4all
Internet: xs4all
Leeftijd: 66

Re: Ervaringen & Discussie: Xs4All

#21

Bericht door Locustus »

Het is goed dat Eric er aan herinnerd dat XS4ALL twee news-servers heeft want dit scheelt weer in het aantal verbinding. Bij xs4all is dit namelijk maximaal 4 per server. news.xs4all.nl is de 'oude' text only server die dus heel geschikt is voor het ophalen van headers terwijl newszilla.xs4all.nl al jaren de 'nieuwe' experimentele server is, wat dus inhoud dat er geen officiele support is voor deze dienst. Evengoed is XS4ALL aardig scheutig met het verstrekken van gedetaileerde informatie (aan geregistreerde gebruikers), dus een groot probleem is dit helemaal niet.

Zelf ben ik bij XS4ALL terecht gekomen door de overname van HCCnet en sindsdien kan ik alleen maar bevestigen dat hun sterktste punten zijn grote betrouwbaarheid (zeer lage offline times) en hoogwaardige service. Hoewel dit laatste dus niet geldt voor de experimentele news-server. Ik kan de sterke klantgerichtheid ook heel erg waarderen.

Uit ervaring weet ik inmiddels dat de retentie voor het merendeel van de binaire bestanden zo rond de 30 dagen ligt, met uitzondering van erotiek, dat al na 14 dagen problemen begint te vertonen. Ik ben zelf niet zo'n grote slurper en heb hier geen onoverkomelijke problemen mee, maar voor een intensieve downloader zullen deze gegevens ongetwijfeld een reden zijn om naar een betaalde server uit te zien. Newszilla is overduidelijk een server die gericht is op kwantiteit (breed aanbod) en niet op kwaliteit.
Het loopt vanzelf uit de klauwen als je alles in de hand wilt houden
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



timsie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2014, 13:04
Reputation: 0
Usenet: snelNL
Internet: internet explorer

Re: Ervaringen & Discussie: Xs4All

#22

Bericht door timsie »

Ik ben nieuw hier, dus misschien een vraag die al lang beantwoord is, maar ik kom er niet uit.
Als ik de serie Sanctuary wil downloaden b.v. seizoen 1, krijg ik al na een paar seconden de melding mislukt.
Heb geprobeerd om via de website te downloaden, mar dat lukt mij ook niet.

Wie weet wat ik verkeerd doe!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer