Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

oeteldonker
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2013, 14:15
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: ziggo
Leeftijd: 77

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#251

Bericht door oeteldonker »

Komen momenteel maar zeer mondjesmaat nieuwe headers binnen. Zou er een probleem bij Sunny zijn ? Meer mensen dit probleem >
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



nancyklomp
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 aug 2014, 12:39
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: windows 8

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#252

Bericht door nancyklomp »

heb het zelfde probleem haalt ook geen post binnen wat kan het probleem zijn :slecht:

oeteldonker
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2013, 14:15
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: ziggo
Leeftijd: 77

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#253

Bericht door oeteldonker »

Is al vaker gebeurd bij Sunny. Is dan iets mis met hun servers. Zal ze even mailen om alles te controleren.

sloef
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2011, 14:34
Reputation: 0
Usenet: lightninguse
Internet: fulladsl

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#254

Bericht door sloef »

Werkt hier terug !!

masutrix
Berichten: 83
Lid geworden op: 18 feb 2011, 10:41
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#255

Bericht door masutrix »

Normaal gesproken ook zeer weinig problemen met sunnyusenet, maar de laatste tijd mis ik toch wel enkele headers.
Zodra ik op een andere website kijk, nzbserver. Dan zie ik dat daar de headers wel zijn binnengekomen maar via spotnet niet te zien. Omdat ik wel wilde weten over hoe of wat, heb ik Sunny een mailtje gestuurd en krijg helaas een standaard antwoord dat er geen meldingen zijn van missende headers.

Ook stellen ze dat er natuurlijk wel eens een header/artikel kan ontbreken wegens auteursrechthebbende of technische problemen.

Naar mijns inziens een makkelijk antwoord, aangezien de meeste spots/headers van diezelfde poster wel gewoon op hun servers staan.

Ik ben er zeker over aan het nadenken om weer eens over te stappen naar een andere news-provider.....
Als tip kan ik alleen maar zeggen dat je melding moet maken over missende headers, je betaalt immers voor een service die niet compleet is. En hoe meer klachten/meldingen zij binnenkrijgen, des te eerder er wat met die meldingen gedaan wordt.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#256

Bericht door mesa57 »

Heb je dit hele topic gelezen ? Blijkbaar heeft Sunny het probleem wat ik 3/4 jaar geleden al bij hun aankaartte nog steeds niet onder controle. De helpdesk, moet ik zeggen, heeft wel hun best gedaan, maar opgelost ?

TeeSee64
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 aug 2013, 18:04
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: mobile

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#257

Bericht door TeeSee64 »

Ik had automatisch verlengen bij sunnyusenet maar om een of andere reden is dat gestopt. ook ideal betalingen zijn niet mogelijk. De website ziet er ook anders uit dan normaal. Ik weet niet wat er mis is maar ik vrees het ergste.
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#258

Bericht door Harper »

Contact opnemen met de klantenservice https://www.sunnyusenet.com/nl/support
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer