Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Xsnews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Deleted User 7399

Re: Ervaringen & Discussie: Xsnews

#71

Bericht door Deleted User 7399 »

hjvbft schreef:Dit is bewust gedaan omdat deze een onbeperkte snelheid heeft en er 12 verbindingen gebruikt mogen worden.
Er zijn usenet providers die wel account sharing toestaan met een hoge (niet onbeperkte) snelheid.
Tja, dat is wel zo. Onbeperkte snelheid, 12 verbindingen, goede prijs..... :roll:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



EnjoyHappiness
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2011, 17:48
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Xsnews

#72

Bericht door EnjoyHappiness »

Psion schreef:Graag gedaan, hoor graag of het ook voor jou geholpen heeft.
Ik zou nog even laten weten of het is gelukt... :D
Ja, het is gelukt dus, maar dan wel met reader.xsnews.nl inplaats van upload.xsnews.nl.

:thanku:
Gebruikersavatar

Psion
Berichten: 802
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
Reputation: 0
Locatie: Origins Unknown
Leeftijd: 40

Re: Ervaringen & Discussie: Xsnews

#73

Bericht door Psion »

Hallo EnjoyHappiness,

bedankt voor het (af)melden!
veel download plezier gewenst!
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

FunnyMedia
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 apr 2013, 17:35
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: 100Mbit

Re: Ervaringen & Discussie: Xsnews

#74

Bericht door FunnyMedia »

Upload not allowed - XSnews

Meer mensen ervaring dat de upload functie door XSnews zonder aankondiging is uitgezet?

"Wij hebben diverse klachten ontvangen wegens het spammen in spotnet waarop de newsmaster besloten heeft om de post rechten uit te zetten"

Lijkt mij een eenzijdige aanpassing van het abonnement :oops:
Topic onder XSNews geplaatst.
- Wheaten

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Xsnews

#75

Bericht door hjvbft »

Uit de algemene voorwaarden van XS News
Artikel 9 Spam & Flooding
9.1 XS News tolereert het verzenden van spam op geen enkele wijze en wij nemen vergaande maatregelen om de aanwezigheid van spam op onze servers zo veel mogelijk te voorkomen. Wij voeren een nultolerantiebeleid ten aanzien van abonnees die spam proberen te verspreiden via onze servers. Hoewel veel typen materiaal kunnen worden gedefinieerd als spam, staat XS News geen commerciële reclame voor producten of services toe. In ons beleid voor acceptabel gebruik vindt u meer informatie over materiaal dat wij ongepast achten.
9.2 Wanneer een grote hoeveelheid artikelen wordt gepost zonder nuttig doel voor anderen of met de duidelijke intentie om een nieuwsgroep te verstoren of het gebruik van de nieuwsgroep voor anderen te verstoren, wordt dit door XS News beschouwd als "flooding". Dit misbruik valt bij XS News in de categorie DoS-aanval (Denial of Service) en wordt als een ernstig misbruik van de service beschouwd.
9.3 Als wordt vaststeld dat flooding plaatsvindt is XS News gerechtigd tot het nemen van maatregelen, zoals het opschorten van de verplichting tot het leveren van de dienst. De abonnee kan in dat geval geen beroep doen op restitutie van vooruitbetaalde vergoedingen of schadevergoeding.
Bron

Het is nu de vraag of jou account gebruikt is om via een Spotnet client te spammen.
Zo ja, dan kan XS News zoals nu gebeurt is de mogelijkheid om te posten blokkeren.
Het is volgens de algemene voorwaarden zelfs mogelijk dat XS News een account volledig blokkeert.

FunnyMedia
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 apr 2013, 17:35
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: 100Mbit

Re: Ervaringen & Discussie: Xsnews

#76

Bericht door FunnyMedia »

XSnews zeg van wel, ik zeg van niet.
Leuke discussie :D
Volgens XSnews upload ik via spotnet ??!
Ik download via NZBee en grabbit
Uploaden doe / deed ik via Camelsystem Powerpost
Kortom, spotnet staat al zeker 4 maanden niet meer op mijn PC
(kwam via google op dit ondewerp hier weer terecht.)

Blijf ik het vreemd vinden dat zonder waarschuwing oid dit geblokkeerd wordt.
Al is het maar een mailtje met mededeling.

Nu maar weer op zoek naar een andere provider die geen gebruik maak van deze servers.
XSnews was ook weer reseller / gebruik maker van een algemeen platform.
(Tips zijn welkom)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer