Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Krukas
Berichten: 119
Lid geworden op: 21 jul 2011, 06:17
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#121

Bericht door Krukas »

@Barbara
Het zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat jij.haatmij.nl niet bereikbaar is, dat bij jou SN trager is geworden bij het opstarten.
Alleen ik ervaar dit niet zo.
Jij gebruikt net als ik SN181 en SIL20c, notify en Download heb je ook zoals ik op 1 staan. Dus ik weet ff niet hoe het te verhelpen.

Je kunt wel even proberen in SpotnetIL-config.exe rechtsboven Download op Uit te zetten. (in het .ini komt download dan op 0 te staan)

Maar als jij.haatmij.nl weer bereikbaar wordt moet je er zelf wel ff aandenken Download weer op Aan te zetten.

Ik hoop voor je dat Ps3udO meeleest en een beter antwoord voor je weet.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Barbara
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mar 2011, 19:55
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: upc

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#122

Bericht door Barbara »

@Krukas...oke want ik zou inderdaad niet meer weten wat ik fout zou doen.
hoop dan dat het snel opgelost is.
Hartelijk dank voor het meedenken Krukas.
(Want er zijn er niet veel meer op spotnet die je willen helpen ...helaas)
groetjes Barbara

Ps3udO
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 mei 2011, 12:55
Reputation: 0

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#123

Bericht door Ps3udO »

@Barbara: Een paar dingen die ik zo 1..2..3 kan bedenken is dat of het script (spotnetimprover.js_SIL) dat op je harddisk staat is beschadigd, of dat er wijzigingen in Windows 8.1 (Internet Explorer) zijn waardoor het script niet meer werkt. Het laatste kan ik echter niet testen, aangezien ik momenteel geen systeem op Windows 8.1 heb draaien.

Wat je zou kunnen proberen is om de setup.exe van SIL nog een keer uit te voeren, hierdoor wordt het script op je harddisk vervangen door het script dat in de setup is meegeleverd (8-12).

Barbara
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mar 2011, 19:55
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: upc

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#124

Bericht door Barbara »

@Ps3udO bedankt voor het meedenken !
Heb de setup nogmaal gedaan van SIL maar dat heeft niet geholpen !
maar toen kwam ik op een idee ! omdat je zei dat je het niet kon uitproberen omdat je zelf Windows 8.1 niet had.(want ik dacht dat het niet aan windows zelf kon liggen)
Ik maak elke maand een Backup met Acronis ! en dacht ik ga de backup van een maand geleden terug zetten .
En wat denk je.... het werkt weer zoals het hoord ! gelukkig !! heb gelijk de laatste versie van SIL erover heen geinstalleerd
en tot nu toe werkt het weer goed !
alsnog bedankt voor het meedenken.
Groetjes Barbara

appfan
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2011, 21:30
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#125

Bericht door appfan »

Werkt de offline black- en whitelist helemaal niet meer ?
404 error voor de site.
Hoe moet je nu een melding doen als je iemand op de blacklist wil hebben wegens te vergaande teksten ?
Indien een moderator me een PM zou willen sturen, kan ik vertellen wat er aan de hand is. Ik wil dat niet in het openbaar doen.
Ik heb een PM naar harper gestuurd maar weet niet of hij nog aktief is hier.......

Boekel
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 apr 2011, 11:52
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Telfort

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#126

Bericht door Boekel »

Dit zou ik ook graag willen weten.

Ps3udO
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 mei 2011, 12:55
Reputation: 0

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#127

Bericht door Ps3udO »

Ter informatie:

Al een tijdje is het online Improver script niet meer te benaderen en ik heb het idee dat hem dat ook niet meer gaat worden. Dus lijkt het mij een mooi moment om definitief een punt te zetten achter de verdere ontwikkeling van SIL.

Van SpotnetIL.exe (v2.0c) zijn nog wel enkele revisies geweest met wat kleine aanpassingen (o.a. het filteren van de Avast meldingen), waarvan ik jullie de laatste niet wil onthouden. De setup.exe gaat alleen SpotnetIL.exe installeren en deze kan je dus gebruiken nadat SIL v2.0c is geïnstalleerd.

Download: SpotnetILv20c-r3.zip

Enjoy,
Ps3udO
Live Long and Prosper :thanku: :zwaai:

Pspanter
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2013, 09:42
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: UPC

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#128

Bericht door Pspanter »

Sinds vandaag geïnstalleerd, en heb nu ook de kopieer knop erbij.
Ik kan echter nog steeds geen tekst selecteren, dus ik doe waarschijnlijk wat fout.
Wie kan mij vertellen wat ik moet doen?

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#129

Bericht door Ypsos »

[b][u]Leesmij.rtf (SIL v2.0c)[/u][/b] schreef: Configuratie
Als je de eigen ID('s) of andere instellingen wil wijzigen, dan kan je dat doen via de "Spotnet IL Config" snelkoppeling in het start menu onder Spotnet. Hier volgt een overzicht van de instellingen:
<...
knip
..>
Beeld > Kopiëren (omschrijving/titel) (vanaf Spotnet v1.8.0)
Deze optie zet een kopieer knop naast de download knop, hiermee kan je de spot omschrijving (tekst zonder opmaak) naar het klembord kopiëren. Het is ook mogelijk om de titel te kopiëren, dit doe je door op de knop te dubbelklikken.
Afbeelding
Wordt dus naar het klembord gekopieerd, daarna kun je het in iedere text editor plakken.

Edit:
De laatste tijd maken steeds meer "spotters" gebruik van WinRar 5.XX, de standaard setup van Spotnet 1.8.1 installeert SABnzbd v0.6.10 mee incl. UnRAR.exe v4.1.0, UnRAR.exe v4.1.0 is niet compatible met het WinRar 5 formaat (niet uitpakken van RAR5 bestanden).

Ps3udO heeft vanaf SIL v2.0 een handige functie ingebouwd, nl. Update SABnzbd voor Spotnet ,terug te vinden onder Spotnet IL Config --> Extra

Afbeelding
na de update van Spotnet(SABnzbd 0.7.18) worden WinRar 5.XX archieven probleemloos uitgepakt.

Cootje81
Berichten: 234
Lid geworden op: 13 feb 2011, 22:19
Reputation: 0

Re: Topic about download Spotnet Improver Local (SIL)

#130

Bericht door Cootje81 »

Het melden van een reactie aan mod werkt niet meer. je krijgt nu te zien:

Not Found
The requested document was not found on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Web Server at vps-84994-2068.hosted.at.hostnet.nl

Dus ik denk dat heel die blacklist en whitelist ook niet meer werken? want het adres http://jij.haatmij.nl bestaat niet meer!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer