Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Verwijderen account c.q. profiel

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.

Topicstarter
bassie127
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2011, 16:40
Reputation: 0

Verwijderen account c.q. profiel

#1

Bericht door bassie127 »

Hoe kan ik mijn account c.q. profiel op deze website verwijderen? Ik kan het nl nergens vinden. Alvast bedankt.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 45
Contacteer:

Re: Verwijderen account c.q. profiel

#2

Bericht door Mickroz »

Zelf verwijderen kan niet, een teamleider of beheerder kan je profiel verwijderen.
Mocht je dat willen, kan je je 1 van ons een prive bericht sturen, let wel, berichten worden niet verwijderd, dit omdat we niet alle berichten kunnen nakijken of er bruikbare info tussen zit voor toekomstige bezoekers.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer