Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

[TUT] Avatar instellen

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.

Topicstarter
Deleted User 7399

[TUT] Avatar instellen

#1

Bericht door Deleted User 7399 »

Een goede avond,

Ik ga jullie een tutorial geven hoe je een avatar kunt instellen op de forum, dus lees goed, dan werkt het gegarandeerd.

1. Avatar uploaden.

Als je al een afbeelding op je PC hebt, moet je hem eerst uploaden op een "Hoster". Als je het al op internet hebt staan, kun je door gaan naar hoofdstuk 2.
De bekendste hosters zijn Imageshack en Tinypic.
Bij Imageshack kun je heel eenvoudig uploaden. Je gaat naar de home en je ziet dit Afbeelding
Klik op browse en je gaat naar de pad van je afbeelding, klik dan op de afbeelding, daarna op openen.
Daarna druk je op de grote blauwe "Upload now" knop.
En nu is je afbeelding geupload!

2. Avatar instellen.

Om je avatar in te stellen moet je de directe link hebben naar je plaatje, die begint altijd met http:// als je hem hebt gevonden, kopieer de link alvast.
Nu ga je naar het gebruikerspaneel -> Profiel -> Wijzig avatar en dan kom je hier: Afbeelding
Vul de link in bij de tekstvlak "Externe Avatar".

Let op: Als je avatar groter is dan 100x100, dan moet je bij afmeting avatar 100 x 100 intypen, als het kleiner is dan 100x100, dan hoef je niets te doen.

Ik hoop dat jullie het nu begrijpen na het lezen van dit Tutorial :)

Een fijne dag verder,

~ChillManager
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: [TUT] Avatar instellen

#2

Bericht door KoffieBo0N »

Goede tut chill (Respect)

Topicstarter
Deleted User 7399

Re: [TUT] Avatar instellen

#3

Bericht door Deleted User 7399 »

Eerste keer dat ik er plaatjes erbij doe :P

Omaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2018, 17:59
Reputation: 0

Re: [TUT] Avatar instellen

#4

Bericht door Omaan »

Goedemorgen ik heb een vraag...ik wil graag een avatar instellen maar kan het met geen mogelijkheid
vinden hoe ik dat moet doen...kan u mij helpen..
Bedankt alvast
Groetjes Anneke ( Omaan )
Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 45
Contacteer:

Re: [TUT] Avatar instellen

#5

Bericht door Mickroz »

Hoi Anneke,

Je kan je avatar hier instellen http://www.spot-net.nl/forums/ucp.php?i ... ode=avatar
Er zijn 2 opties:
Externe avatar: hier gebruik je een link naar een avatar van een andere site.
Gravatar: hier kan je ervoor kiezen op je avatar via Gravatar te laten lopen, je vult dan het email adres in, waar je mee geregistreerd bent bij www.gravatar.com
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer