Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Verwijder mijn / Delete my account

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
Gebruikersavatar

Topicstarter
Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Verwijder mijn / Delete my account

#1

Bericht door Mickroz »

Om tegemoet te komen met de vraag of wij hun account kunnen deleten op dit forum, hebben we nu een feature om dit zelf te doen, let wel, we kunnen dit niet omdraaien, eenmaal verwijderd zal je een nieuw account moeten aanmaken.
Omdat we geen hulpzame berichten willen verliezen hebben we de optie om je berichten te verwijderen uitgezet, deze zullen wel naar het Gast account.

Om dit te doen ga volg je deze link naar je profiel, na het tweemaal aanvinken van de checkboxes en het invullen van je paswoord, kan je je account verwijderen.

To meet with the question of whether we can delete their account on this forum, we now have a feature to do this yourself, please note, we can not turn this around, once removed you will have to create a new account.
Because we do not want to lose helpful messages, we have turned off the option to delete your messages, these will go to the Guest account.

To do this please follow this link to your profile, after double checking the checkboxes and filling in your password, you can delete your account.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer