Pagina 1 van 1

kan database niet updaten

Geplaatst: 06 dec 2017, 16:45
door houtworm
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.265
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: hitnews
Welke Internet Provider heb je?: telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: mcafee
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: na de installatie
Geef een beschrijving van je probleem: database bijwerken, ingeven waar de downloads moete komen staan grijs.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

:thanku:

Re: kan database niet updaten

Geplaatst: 24 jan 2018, 09:31
door jantjespot
ik heb dat probleem ook sinds een week ofzo. iemand enig idee?

Re: kan database niet updaten

Geplaatst: 30 jan 2018, 19:18
door ElCondor
Is het jou al gelukt. Het lijkt wel te lukken als je database compressie uitzet in de advanced database settings.

Re: kan database niet updaten

Geplaatst: 06 jun 2018, 15:45
door peewee62
Ik kan al 17 dagen lang mijn database niet updaten. Krijg steeds de melding database updaten mislukt. Heb al van alles geprobeerd. Zelfs spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft bestaan. Het systeem geeft wel groen aan. Ik heb voorheen nooit dit probleem gehad en heb niets veranderd. Ik heb versie 2.0.0.276 en heb windows 7 met servicepack 3 als besturingssysteem. Eweka is mijn provider. Wie o wie kan mij helpen ???

Re: kan database niet updaten

Geplaatst: 07 jun 2018, 16:26
door Harper
Als je alles had verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd en het werkt nog niet dan zou ik het ook niet weten...

Wat je nog zou kunnen proberen is de andere spotnet gebruiken, Spotnet Classic 1.9.0.5.
download: http://www.spotnetclassic.tk/