Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Niet meer kunnen scrollen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
sat_user
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2017, 20:37
Reputation: 0

Niet meer kunnen scrollen

#1

Bericht door sat_user »

Ik heb al een tijd last dat ik niet meer kan scrollen bij de reacties en ik kan ook niet op de grote blauwe download button drukken. Ik gebruik de laatste versie van spotnet (2.0.0.244). Op een andere pc met windows 10 heb ik het ook geïnstalleerd, daar geen problemen.

Ik had hier vroeger een oude spotnet op staan, welke ik verwijderd heb. Vanavond heb ik wederom alle mappen etc en programma volledig gedeïnstalleerd en opnieuw geïntalleerd, maar ik blijf het scroll probleem en een niet werken download button houden.

Herkent iemand zich in de probleem? Hoe los ik dit op?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



JMWP
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2017, 19:45
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Gender:

Re: Niet meer kunnen scrollen

#2

Bericht door JMWP »

Misschien heb je er iets aan.
Spotnet 2.0.0.244 verwijderen, en Spotnet 2.0.0.220 installeren, daar na was mijn euvel voorbij.
(na iedere klik 1 min. wachten, en niet kunnen scrollen)
Ook de versie 2.0.0.236 en 2.0.0.235 geprobeerd, maar die hielpen ook niet, alleen 2.0.0.220 wel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer