Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

het oude spotnet werkt niet meer

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
toon61
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2016, 17:54
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: onsbrabantnet.nl

het oude spotnet werkt niet meer

#1

Bericht door toon61 »

Na een nieuwe instalatie werkt de oude spotnet niet meer , ik kan erop zetten wat ik wil , niks doet het meer , hij geeft aan wachtwoord niet goed , en het is zeker weten de goeie , ik heb ook al die nieuw erop gezet , daar vul ik alles in en hij doet het wel .
Maar niet goed , als je van de ene map naar de andere wil kijken duurt het een eeuw , waardeloos natuurlijk .
Ook de ouwe 181 doet het niet meer , en hij deed het altijd , maar do :oops: or een nieuwe windows 7 instalatie werkt het niet meer :oops:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: het oude spotnet werkt niet meer

#2

Bericht door EindBaas »

Er is inmiddels al een veel nieuwere versie uit i.p.v. 1.8.1 Deze kun je downloaden op http://www.spot-net.nl
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: het oude spotnet werkt niet meer

#3

Bericht door mesa57 »

Als je een nieuwe database hebt opgebouwd, moet je even bewerken / database / database optimaliseren doen.
Dat maakt het filtereen (wat je noemt als ene map naar de andere kijken) een stuk sneller. (spotnet 1901)
Het is alleen nodig bij een nieuwe database (nieuwe installatie of andere provider) na het initieel opbouwen.
In een volgende release zal dat er al inzitten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer