Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Updaten, wat is er aan de hand met spotnet?

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

witte1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2016, 17:14
Reputation: 0
Usenet: sunny

Re: Updaten, wat is er aan de hand met spotnet?

#11

Bericht door witte1980 »

Heb onlangs mijn Sunny usenet abonnement verlengt maar ik krijg geen nieuwe spots binnen, de laatste zijn van 348 dagen geleden. Wat doe ik hieraan?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Updaten, wat is er aan de hand met spotnet?

#12

Bericht door jagp »

witte1980 schreef:Heb onlangs mijn Sunny usenet abonnement verlengt maar ik krijg geen nieuwe spots binnen, de laatste zijn van 348 dagen geleden. Wat doe ik hieraan?
Verwijder de bestanden news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc in de map C:\ProgramData\Spotnet.
Start vervolgens spotnet en wacht tot het updaten van de nieuwe database gereed is.

Topicstarter
B00ster
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:54
Reputation: 0
Usenet: snelnl
Internet: ziggo

Re: Updaten, wat is er aan de hand met spotnet?

#13

Bericht door B00ster »

Momenteel, geheel nieuwe windows er op, spotnet opnieuw geinstalleerd. Probleem is er nog altijd.

Doe ik de database updaten om 10u deze ochtend worden er posts opgehaald tot 22u15 van gisteren. Zojuist weer datalist geupdate en nu pakt die wel tot het correcte tijdstip. echter zit er dan wel een gap van 22u15 tot 11u04. Kan toch niet zo zijn dat er tijdens die tijd geen series zijn gesot/geplaatst?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer