Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

nieuw

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Twins
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2018, 14:43
Reputation: 0
Usenet: SnelNl
Internet: Caiway

nieuw

#1

Bericht door Twins »

hi, ik ben nieuw bij spotnet. heb net film gedownload nu zie ik in mijn downloads de film titel met daarachter - CODEX .
:eh: beetje blond misschien maar hoe open ik dit bestand ?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hanniethuis
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 sep 2011, 16:49
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: xs4all

Nieuw probleem, Database wordt niet bijgewerkt.

#2

Bericht door hanniethuis »

Ik begrijp de werking van dit Forum niet helemaal, ik heb het programma al jaren naar tevredenheid. Vanaf woensdag krijg ik geen posts binnen die minder dat 23 dagen oud zijn. Opnieuw installeren, geen soelaas. Alles gecontroleerd en nogmaals. Het Forum trachtte te lezen, maar zie geen item dat hierop lijkt.

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: nieuw

#3

Bericht door SynologyDude »

Waarschijnlijk heb je het over een game. Waarschijnlijk een iso bestand? die mout je met bijvoorbeeld deamontools.
Twins schreef: 09 aug 2018, 14:46 hi, ik ben nieuw bij spotnet. heb net film gedownload nu zie ik in mijn downloads de film titel met daarachter - CODEX .
:eh: beetje blond misschien maar hoe open ik dit bestand ?
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Nieuw probleem, Database wordt niet bijgewerkt.

#4

Bericht door SynologyDude »

Gebruik spotnet classic eens. Anders is het DMCA.
hanniethuis schreef: 09 aug 2018, 18:37 Ik begrijp de werking van dit Forum niet helemaal, ik heb het programma al jaren naar tevredenheid. Vanaf woensdag krijg ik geen posts binnen die minder dat 23 dagen oud zijn. Opnieuw installeren, geen soelaas. Alles gecontroleerd en nogmaals. Het Forum trachtte te lezen, maar zie geen item dat hierop lijkt.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer