Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet en SSL

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet en SSL

#11

Bericht door Ypsos »

Vreemd, gebruik je nu de laatste Spotnet Classic?
8mile13 schreef: 13 mei 2017, 20:53 Ik heb Spotnet Classic erbij gedownload, daar staat gewoon ''Download Server sslreader.eweka.nl 563 (SSL)''.Het lijkt mij dat of het is niet nodig om in Spotnet 2 sslreader in te vullen of de SSL functie werkt maar half. Ik denk dat ik dan maar overstap op Spotnet Classic......
Afbeelding

of Spotnet v2.x.x?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
8mile13
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 mei 2017, 14:37
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: Tele2

Re: Spotnet en SSL

#12

Bericht door 8mile13 »

Ik gebruik Spotnet 2.0.0.250 maar heb even Classic gedownload om een vergelijk te maken. Ik gebruik Classic v1.9.0.3

In ieder geval zie ik nu dat als ik bij Classic Upload Server ''post.eweka.nl'' invul dat dan bij Provider ''eweka (SSL)'' verschijnt en eigenlijk zou dat ook zo moeten werken bij Spotnet2 lijkt mij maar dit is niet zo, hij blijft dan gewoon op ''eweka'' of ''anders'' staan.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet en SSL

#13

Bericht door mesa57 »

Voor spotnet 1.9.0.3 geldt dat bij de provider knop alleen de default staat die je kunt selecteren. Als je die default instellingen verandert, staat de knop de volgende keer op 'Anders'.
[edit] Even gekeken, de default instellingen van spotnet 1.9.0.3 voor Eweka zijn goed. [/edit]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer