Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet database

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
bies73
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2016, 14:28
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: tele2
Gender:

Spotnet database

#1

Bericht door bies73 »

Waarom krijg ik in mijn nieuwe pc met de nieuwste versie spotnet en eweka maar ruim 500.000 spots in de database terwijl ik op mijn oude pc met dezelfde versie spotnet en eweka ruim 1.300.000 spots in mijn database heb? In de nieuwe pc ook spots niet ouder dan 1100 dagen terwijl op mijn oude systeem spots tot ruim 2500 dagen te vinden waren....
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



apms
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2016, 13:45
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: ziggo
Gender:

Re: Spotnet database

#2

Bericht door apms »

heb spotnet 1.9.0.1 ge her installeert en krijg nu maar 240 spots in de database ook na leeg maken alles en leegmaken spots en reacties en opnieuw vullen nog steeds maar ongeveer 200 allemaal van vandaag en gisteren terwijl ik daarvoor spots binnen kreeg van vandaag tot wel meer dan 1200 dagen terug . Zelfde probleem bij versie 1.9.0.2Wat te doen??????
Laatst gewijzigd door apms op 30 dec 2016, 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet database

#3

Bericht door mesa57 »

@apms : je zit in het verkeerde topic.

apms
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2016, 13:45
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: ziggo
Gender:

Re: Spotnet database

#4

Bericht door apms »

mesa57 schreef: 30 dec 2016, 14:23 @apms : je zit in het verkeerde topic.
Bedankt maar begrijp je opmerking niet mijn topic is toch probleem met de spotnet database? Als dit niet juist door mij begrepen is welke topic vlgs jou dan wel goed??
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet database

#5

Bericht door mesa57 »

Dit is het spotnet v2 topic. Voor spotnet classic, verplaats je vraag naar viewforum.php?f=1. Aldaar zullen we proberen je te helpen.

Toegevoegd in 3 minuten 36 secondes:
Correctie : viewtopic.php?f=1&t=7472
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer