Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Opslaglocatie en naam "incomplete" en "queue"

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
DiVo54
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2016, 11:50
Reputation: 0
Usenet: KPN
Internet: KPN

Opslaglocatie en naam "incomplete" en "queue"

#1

Bericht door DiVo54 »

Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Hoop dat dit de juiste locatie is om dit onderwerp te plaatsen...

Ik heb een SSD en probeer de data zoveel als mogelijk op een datadisk te zetten. Bij de "Geavanceerde downloadinstellingen..." kan ik de queue locatie wijzigen, maar dat wordt verder genegeerd en na opnieuw
starten van Spotnet staat dit weer in de oude situatie: C:\ProgramData\Spotnet\Downloader\queue. Ik wil dit graag wijzigen en opslaan, maar dit werkt dus niet....

Tweede puntje is de benaming. Ik verwijs de "incomplete" map naar dezelfde map als de downloadmap. I.v.m. het
sorteren in die map, wilde ik de naam aanpassen in "=complete". Ook dit wordt na opnieuw opstarten van Spotnet
weer teniet gedaan. Blijkbaar zit de benaming van deze map ergens hard in de software.

Mogelijk zit de fout van beide issues in dezelfde routine, dus daarom meld ik beiden onder dit topic.

Hoop op een oplossing en hiermee bij te dragen aan het verbeteren van Spotnet...
Dick


P.s. ter verduidelijking: ik zag graag de downloadmap als volgt
  • [map] =incomplete
    [map] = queue
    [map] Download item 1
    [map] Download item 2
    [map] Download item 3
    :
    :
    etc.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Opslaglocatie en naam "incomplete" en "queue"

#2

Bericht door EindBaas »

Probeer spotnet eens als administrator te openen en de wijzigingen in die sessie op te slaan.
Anders zou je eventueel de settings ini nog kunnen aanpassen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer