Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

film afspelen op tv

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
amjpc52
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2014, 17:27
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

film afspelen op tv

#1

Bericht door amjpc52 »

Best forum,
Als ik een film via spotnet download kan ik hem in zijn geheel op mijn pc bekijken,zet ik diezelfde film op een stick en wil hem op mijn tv bekijken stopt hij op plm driekwart.

Contact gehad met philips en die vertelde mij dat er dan een fout in het bestand zat.
Dit lijkt me sterk want bij iedere gedownloade film gebeurt het,ik kan geen enkele film helemaal bekijken.

Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Groetjes,
amjpc
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: film afspelen op tv

#2

Bericht door Wheaten »

Als je 2 films op je stick zet, gaan deze beide fout? Kan zijn dat de flash problemen begint te krijgen.

ander optie om gebruik te maken van een mediaplayer, die de content naar je TV streamt. Je bent dan meteen in staat om alle formaten op je Philips af te spelen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer