Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Kan niet meer downloaden met Ziggo

Vragen over Windows, Linux, Apple enz enz, kan je hier stellen.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
latco
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2015, 15:06
Reputation: 0
Usenet: ?
Internet: ZIGGO

Kan niet meer downloaden met Ziggo

#1

Bericht door latco »

Sinds pas ben ik in het bezit van een nieuwe PC en laptop met Windows 8.1.
Mijn "oude PC" (XP) werd steeds trager, maar deed het verder uitstekend. Ook kon ik probleemloos op Spotnet downloaden.
Op de beide nieuwe ook Spotnet geïnstalleerd, doet het ook prima totdat ik wil downloaden. Dan krijg ik het bekende schermpje in beeld maar daar blijft het dan bij.
Heb ook al eens de virusscanner en Firewall uitgeschakeld, helaas ook geen resultaat.
Als ik de downloads wil verwijderen krijg ik verscheidene foutmeldingen, waaronder "fout tijdens het starten van SANnzbd: Bekijk de logfile" en "kan externe server niet vinden"
Wie-o-wie kan me hier mee helpen? :thanku:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Kan niet meer downloaden met Ziggo

#2

Bericht door Wheaten »

gelieve even de support template in vullen, dit voorkomt een hoop vragen. bedankt
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer