Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hele trage laptop hoog CPU verbruik met sabnzbd

Vragen over Windows, Linux, Apple enz enz, kan je hier stellen.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Dannyvanloon1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2012, 00:32
Reputation: 0
Usenet: Yabnews
Internet: UPC

Hele trage laptop hoog CPU verbruik met sabnzbd

#1

Bericht door Dannyvanloon1984 »

Goedendag

Ik gebruik spotnet, Windows xp. Nu heb ik met spotnet een groot bestand van 160gb gedownload op een externe harde schijf.
Nu is deze compleet maar nu staat het bestand al 3 dagen op repareren en is m'n CPU gebruik bijna 100%. In taalbeheersing staat dat dat komt door het programma sabnzbd.exe. Is dit normaal en hoe komt dit ?

Groet Danny
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Xatnos
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:30
Reputation: 0

Re: Hele trage laptop hoog CPU verbruik met sabnzbd

#2

Bericht door Xatnos »

Afhankelijk van hoe erg het bestand beschadigd is en hoe snel je laptop is zou het best wel eens een paar dagen kunnen duren. Ik heb zelf nog nooit een bestand van 160 GB gedownload mij kan me voorstellen dat dat wel erg lang kan duren!

Topicstarter
Dannyvanloon1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2012, 00:32
Reputation: 0
Usenet: Yabnews
Internet: UPC

Re: Hele trage laptop hoog CPU verbruik met sabnzbd

#3

Bericht door Dannyvanloon1984 »

Ja ik zie wel dat hij "bezig" blijft en niet hangt ofzo. Nu zie ik ook in taakbeheer dat par2.exe nu de hoge CPU verbruiker is gevold door sabnzdb.exe. Nog even geduld dus? Heeft nl lang geduurd vr t bestand binnen is ( compleet seizoen van een serie) en wil t wel graag hebben :-)

Xatnos
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:30
Reputation: 0

Re: Hele trage laptop hoog CPU verbruik met sabnzbd

#4

Bericht door Xatnos »

Ik denk inderdaad nog even geduld, Kun je in SABnzbd geen voortgang zien ?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer