Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

windows 7 met xp drivers

Vragen over Windows, Linux, Apple enz enz, kan je hier stellen.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
dartnick
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2012, 08:19
Reputation: 0
Internet: tele2

windows 7 met xp drivers

#1

Bericht door dartnick »

hallo , zit misschien wel met een domme vraag , maar is het eigelijk mogelijk , om de audio drivers van xp in windows 7 te krijgen , het gaat mij erom als ik op xp zit bij geluids instellingen daar zit een schuifje van wave , die heb ik eigelijk nodig maar dan ook in windows 7 , omdat ik met een draai progamma werk krijg ik niet het gewenste resultaat met windows 7
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

atoom
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:39
Reputation: 0
Usenet: XsNews

Re: windows 7 met xp drivers

#2

Bericht door atoom »

neen dat kan niet en het zal je ook niet lukken. Win 7 heeft een totaal andere opbouw dan xp.

Topicstarter
dartnick
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2012, 08:19
Reputation: 0
Internet: tele2

Re: windows 7 met xp drivers

#3

Bericht door dartnick »

atoom bedankt voor je reactie , was er eigelijk ook al bang voor dat het niet zou gaan lukken , maar hopen mag natuurlijk altijd , en denk dat heel veel gebruikers het graag hadden zien gebeuren , vooral met het draai progamma , maar bedankt ,toppie
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer