Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

router als repeater

Al je vragen over modem/router instellingen, bekabeling, usersettings, mail instellingen, modem activatie procedures enz enz, kan je hier stellen.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

router als repeater

#1

Bericht door Gup »

Om mijn internet bereik te vergroten zit ik met de volgende vraag ;

Stel ik heb hier een accespoint waarbij via een activering op een site met code je mac-adress word toegevoegd en zo het apparaat aan het netwerk word toegewezen.

Nou heb ik een router die ook als repeater kan fungeren, is er een juiste manier om deze te configgen zodat ik via de repeater mijn internet op meerdere apparaten kan toevoegen?

Het netwerk staat namelijk maar 1 extra apparaat toe ( wat in dit geval mijn repeater moet gaan worden)
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: router als repeater

#2

Bericht door Blauwbek »

Ik denk dat dat nogal afhangt van je apparaat. In mijn ervaring is een repeater niet perse een passief apparaat maar heeft het o.a. zn eigen mac adres. Heb je het al eens gewoon geprobeerd?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

Re: router als repeater

#3

Bericht door Gup »

Voor wat ik kon vinden over deze router moet de mac gekopieerd worden en geplakt in de router, dus als ik me niet vergis is dat de allerbovenste... Maar dan blijft de vraag.... Hoe vul ik mn passw. In, ik heb deze wel... Of.. Als de repeater verbinding maakt dan word de Mac van het betreffende apparaat dat via de repeater verbinding maakt toch niet overgeschreven? ( als in de zin van ; bye bye mac van router, hier is de pc Mac?)

Nog niet :problem:

Ik zit te denken hoe ik in vredesnaam de loginwebsite benader zodat zn mac (van de router /repeater) geregistreerd word via de router /repeater zelf.


Klinkt als mission impossible?

Het is een belkin F5D8236-4 v3
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: router als repeater

#4

Bericht door Blauwbek »

Mac adres veranderd in principe bijna nooit. Vaak kan je de repeater instellen door te verbinden met deze repeater. Dan moet je afhankelijk van de router naar een ip adres waar je deze dingen in kan stellen.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer