Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Verwijderd filmpje

alles over windows, ios, android, blackberry, symbian, meego e.d. smartphones kan je hier kwijt.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Darkrose
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2013, 13:45
Reputation: 0

Verwijderd filmpje

#1

Bericht door Darkrose »

Mijn zoontje heeft een filmpje van mijn telefoon verwijderd. Het filmpje stond op de sdcard en deze heb ik in de computer gedaan. Meerdere recovery programma's erover gegooid en ze vinden hem wel, alleen kan ik hem niet afspelen. Ik heb het met meerdere programma's geprobeerd. Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Verwijderd filmpje

#2

Bericht door EindBaas »

Recoveren kan je het beste en makkelijkste met Recuva doen. Het afspelen kun je het beste proberen in VLC.
Deze combi heeft de meeste kans van slagen.

Ik weet niet wat voor bestandsextensie de video heeft, Maar bij een beschadigde .mp4 video kun je deze proberen te repareren met de volgende tool: https://sourceforge.net/projects/mp4-video-repair-tool/
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer