Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

100 reasons to jailbreak your iphone

alles over windows, ios, android, blackberry, symbian, meego e.d. smartphones kan je hier kwijt.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

100 reasons to jailbreak your iphone

#1

Bericht door Artifex »

Zegt meer dan 100 woorden:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fZoqW-GE ... ture=share[/youtube]

-- [bericht automatisch samengevoegd - 16 apr 2012, 15:38] --

Einde filmpje zeker kijken
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#2

Bericht door Carnifex »

Oftewel, je hebt niks aan een iPhone behalve als je dat hele ding veranderd.

Oftewel, alles wat je met een smartphone met Android out-of-the-box kan kun je niet met een iphone tenzij je hem jailbreaked..

Nee, iPhone, goed product hoor.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#3

Bericht door Gup »

Carnifex schreef:Oftewel, je hebt niks aan een iPhone behalve als je dat hele ding veranderd.

Oftewel, alles wat je met een smartphone met Android out-of-the-box kan kun je niet met een iphone tenzij je hem jailbreaked..

Nee, iPhone, goed product hoor.
+1
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#4

Bericht door KoffieBo0N »

Achja, Apple; dure designzooi waar je eigenlijk niks mee kan :P. Idd carn!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#5

Bericht door Artifex »

Ben ik het totaal niet mee eens.De iphone is een zeer goed toestel,gebruiksvriendelijk en als je graag tweakt dan doe je gewoon een eenvoudige jailbreak,klaar.qua prijs is hij niet veel duurder als een high-end android smartphone.verder werkt ios een pak soepeler als android, android heeft danweer iets meer aanpasmogelijkheden,tis mr net wat je het leukst vind.apple volledig afbreken vind ik dom,tenzij je zelf een iphone 4s of ipad 3 hebt gehad en je het echt niets vind.zo iemand ben ik nog nooit tegen gekomen.
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#6

Bericht door Blauwbek »

Artifex schreef:Ben ik het totaal niet mee eens.
1a De iphone is een zeer goed toestel,gebruiksvriendelijk en b als je graag tweakt dan doe je gewoon een eenvoudige jailbreak,klaar.
2 qua prijs is hij niet veel duurder als een high-end android smartphone.
3a verder werkt ios een pak soepeler als android, b android heeft danweer iets meer aanpasmogelijkheden,tis mr net wat je het leukst vind.
4 apple volledig afbreken vind ik dom,tenzij je zelf een iphone 4s of ipad 3 hebt gehad en je het echt niets vind.zo iemand ben ik nog nooit tegen gekomen.
Ik wil je niet afzeiken maar ben het niet helemaal met je eens en ik vind dat ik dat even mag onderbouwen :)
1a) mening
1b) klopt
2) disagree; http://bit.ly/HOv1kP kwa prijs is enige die in de buurt komt is HTC one X, maar die is dan weer (veel) beter qua specs.
3a) mening
3b) klopt
4) drogreden, op de man spelen. google maar.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#7

Bericht door Carnifex »

Ik breek Apple bij voorbaat al af omdat het ernstig monopolische trekjes heeft (net als microsoft ja). Afgezien van hun belachelijke strijd tegen elke andere techniekgigant (o.a. Google, HP, Nokia, Samsung) zijn ze maar al te goed in het aansmeren van overgeprijsde producten (zie de zeer matig presterende laptops voor >1000 euro) (sowieso een dual core met 64gb opslag, zonder dvd-speler en 2gb geheugen voor 1000 euro? lol :lol:).

Dan over de smartphones. Als je probeert te claimen dat iOS een "pak soepeler draait" als android toestellen dan vind ik dit een erg matig argument. Zeker omdat de Samsung Galaxy S2 en binnenkort S3 op heel veel fronten zelfs beter presteren als de iPhone modellen (zie de vele niet-duidelijk-door-apple-gefraudeerde benchmarks en gebruiks-vergelijkingen).
Zelf ben ik eigenaar van een Galaxy S2 en ik heb helemaal niets aan te merken over de "soepelheid". Dit vind ik dan sowieso geen objectief argument en is gebaseerd op persoonlijke voorkeur.

Dan nog maar niet te spreken over de beperktheid qua ontwikkelen van apps (censuur! :sick:) en de MUST om apple producten (software) te gebruiken bij het overzetten van bestanden (om even terug te refereren naar mijn monopolie argument).

Wat is dan de objectieve conclusie? Dat open-source toch echt weer zegeviert over de commerciële tegenhanger.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Topicstarter
Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#8

Bericht door Artifex »

Om hier verder op in te gaan, als we de prijs vergelijken van de samsung galaxy s2 in de beginperiode als hij uit kwam, stond hij nog ca 500 euro.Op sommige plaatsen in Belgie kost hij zelfs nog 500 euro.De prijzen van Apple zakken pas als er een nieuw product uitkomt(spijtig genoeg).Dus als je dit met de iphone 4s vergeleek scheelt het erg weinig in prijs.
De HTC one-x is op het moment beter, maar einde dit jaar komt de iphone 5, met ook een quadcore, dus dan moet je het maar met die vergelijken.
Ik heb voor ik een iphone heb gekocht ook aan het twijfelen geweest om de samsung galaxy s2 te kopen, maar er zijn een aantal dingen die ik dan weer handiger vind aan de iphone, zoals de ipod aansluiting in mn auto die ik kan bedienen met boordcomputer, de afwerking qua materiaal( achterkant, zijkanten), de 64gb opslag voor mn muziekcollectie,...

Ook heb ik de ipad 2 vergeleken met de samsung galaxy tab 10.1 en bij de samsung gaat het scrollen en paginas slepen gewoon een pak minder soepel.Ik heb de samsung hier thuis liggen, dus spreek uit ervaring.
Misschien met een toekomstige update van android opgelost, maar sommige bewerkingen vind ik gewoon ondermaats tov de ipad...


Ook beoordeel ik een toestel niet omdat ik het bedrijf niet moet, anders kan ik geen hamburgers van McDonalds ook niet meer eten.
Het is natuurlijk een eeuwige discussie, maar waarom altijd pro en contra...
Android en ios hebben beide hun voor en nadelen.
Gebruikersavatar

kokkie20
Berichten: 139
Lid geworden op: 17 feb 2011, 23:33
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: telfort
Leeftijd: 35

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#9

Bericht door kokkie20 »

Afbeelding
I rehabilitate spotnet, I train filters. I am the FILTERMAN !!
Lees de Regels!
Probleem? Gebruik de zoekfunctie eerst!
Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: 100 reasons to jailbreak your iphone

#10

Bericht door Carnifex »

Artifex schreef:Om hier verder op in te gaan, als we de prijs vergelijken van de samsung galaxy s2 in de beginperiode als hij uit kwam, stond hij nog ca 500 euro.Op sommige plaatsen in Belgie kost hij zelfs nog 500 euro.De prijzen van Apple zakken pas als er een nieuw product uitkomt(spijtig genoeg).Dus als je dit met de iphone 4s vergeleek scheelt het erg weinig in prijs.
Ik zei ook niet dat de prijzen in vergelijking verschillend waren. De prijs van de overige producten van apple vind ik erg overgeprijsd. De smartphones zijn tegenwoordig allemaal belachelijk duur, dat ben ik met je eens.
Artifex schreef:De HTC one-x is op het moment beter, maar einde dit jaar komt de iphone 5, met ook een quadcore, dus dan moet je het maar met die vergelijken.
Geen eerlijke vergelijking. De iPhone 5 is al weer een nieuwere generatie als de HTC One-X. Natuurlijk zijn nieuwere producten weer beter dan verouderde.
Artifex schreef:Ik heb voor ik een iphone heb gekocht ook aan het twijfelen geweest om de samsung galaxy s2 te kopen, maar er zijn een aantal dingen die ik dan weer handiger vind aan de iphone, zoals de ipod aansluiting in mn auto die ik kan bedienen met boordcomputer, de afwerking qua materiaal( achterkant, zijkanten), de 64gb opslag voor mn muziekcollectie,...
De aansluiting in je auto is natuurlijk een heel ander verhaal. Ik kan ook een aansluiting voor mijn samsung in de auto aanbrengen (WAT TROUWENS UNIVERSEEL USB IS, in tegenstelling to apple met hun specifieke eigen aansluitingen). Maargoed, dat is dan inderdaad in jouw geval een voordeel.
Qua afwerking ben ik het niet helemaal met je eens. De afwerking is gewoon 99% hetzelfde in al die smartphones afgezien van een kleurtje hier en een kleurtje daar, simpelweg omdat ze uit exact dezelfde fabriek komen.
Artifex schreef:Ook heb ik de ipad 2 vergeleken met de samsung galaxy tab 10.1 en bij de samsung gaat het scrollen en paginas slepen gewoon een pak minder soepel.Ik heb de samsung hier thuis liggen, dus spreek uit ervaring.
Misschien met een toekomstige update van android opgelost, maar sommige bewerkingen vind ik gewoon ondermaats tov de ipad...
Ik moet je dan maar geloven in dit geval. Ik heb zelf nooit de behoefte gehad een tablet aan te schaffen. Ik praat dan ook niet echt over tablets.
Artifex schreef:Ook beoordeel ik een toestel niet omdat ik het bedrijf niet moet, anders kan ik geen hamburgers van McDonalds ook niet meer eten.
Het is natuurlijk een eeuwige discussie, maar waarom altijd pro en contra...
Android en ios hebben beide hun voor en nadelen.
Ik beoordeel dus juist wel een product op waar het vandaan komt. Ik schaf alleen producten aan van bedrijven welke ik steun en mijn geld waard vind (afgezien van belastingen en overige verplichte lasten want dat is helaas verplicht).
Ik denk dat dat het hele ideaal achter piraterij is. Je steunt de bedrijven waar je achter staat en de producten goed van vind.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer