Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Nieuwe Smartphone

alles over windows, ios, android, blackberry, symbian, meego e.d. smartphones kan je hier kwijt.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#21

Bericht door Mickroz »

Goeie keus geweest imho
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#22

Bericht door KoffieBo0N »

Mobiel ontvangen en het forum werkt er goed op :c.q.
Jammer dat de android market alleen maar creditcard accepteerd :( (tapatalk)
Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#23

Bericht door Mickroz »

https://www.3vcash.nl/ prepaid CC, binnen 5 minuten heb je alles binnen en kan je via google checkout je gegevens invullen, heb ik ook, werkt perfect.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#24

Bericht door KoffieBo0N »

Hmmm... Vraag me toch af of er een soort rekening is waarop je zo veel (of zo weinig) geld op kan storten als je wilt. Heb namelijk maar een paar apps voor nog geen vijf euro :).
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#25

Bericht door Mickroz »

zoek anders even op prepaid creditcard, er zijn ook CC's waarop je zelf geld kan storten enzo
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

claudiavanbakel
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2011, 15:01
Reputation: 0

Re: Nieuwe Smartphone

#26

Bericht door claudiavanbakel »

Ik ben zelf ook druk op zoek naar een nieuwe telefoon, maar kom er niet echt uit. Want ik vraag me af of een iets duurdere telefoon veel meerwaarde heeft voor mij. Ik denk bijvoorbeeld na over de Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy Ace, Nexus S en HTC Wildfire. Maar de iets "duurdere" modellen. wat is daar de meerwaarde van in de praktijk. Die hebben een iets betere camera, zijn sneller, etc. Maar merk je dit ook echt in de praktijk en is dat het prijsverschil waard?
Mijn zus heeft de Samsung Galaxy S Advance gekocht bij Hi en is erg tevreden. Ook over de snelheid, dus in welk opzicht zou een ander toestel nog sneller kunnen zijn?
Laatst gewijzigd door claudiavanbakel op 02 apr 2012, 15:40, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#27

Bericht door KoffieBo0N »

Net toevallig, ik heb dus een Google Nexus S gekocht en mijn moeder (nog geen week geleden) een Samsung Galaxy Gio (redelijk te vergelijken met de Ace). Die gebruik ik even als vergelijkingsmateriaal (goedkoop-duur)
Verschil zit er zekers in, vooral het scherm. Die tegenstelling zie je veel bij goedkoop-duur, en dat is ook waarom ik deze heb gekocht. Zo zie je op de Gio bij een spelletje een lage resolutie en ziet het er nogal lelijk uit (bijv. Angry Birds), maar de Nexus S met Super AMOLED (volgens mij, kan ook Super Clear LCD zijn) geeft het spelletje weer in hele mooie kleuren met een duidelijk beeld. Dit komt doordat het scherm groter is en natuurlijk de hogere resolutie. En ik heb het idee dat het touchscreen beter op mijn vingers reageert.
Qua snelheid merk ik er weinig verschil van, de Nexus is natuurlijk wel iets sneller, maarja. Voor de prijs zou ik het in dit geval niet om de snelheid doen, processors zijn beide al erg snel!
De camerakwaliteit van de Nexus merk ik ook zeker verschil in (is beter). En vergeet niet de tweede front camera. Die gebruik ik alleen in de praktijk niet, ik doe niet aan videochatting. De Ace die je misschien wilt kopen heeft wel een betere camera als de Gio!
Om de software zou ik voor een Nexus gaan, omdat die eerder met updates komt. Deze updates kun je gewoon via de telefoon zelf uitvoeren. Dat kan Samsung niet, de Gio moet je namelijk bijwerken via het programma 'Kies'. Dat lagt nogal en liep bij de eerste keer al vast (gelukkig niet bij het installeren van de update :o), na herinstallatie werkte het programma wel en ik kreeg ik de Gio geupdate. Dit programma heb je ook nodig bij de Samsung Galaxy S en dergelijke toestellen.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Heb je nog meer vragen? Stel ze gerust ;).

Oja, ga eens een keer naar de MediaMarkt, die hebben veel keus (veel demonstratiemodellen) en kun je lekker met die dingen prutsen.
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Nieuwe Smartphone

#28

Bericht door Thisegzz »

Nieuwe updates is geen reden om voor een modernere telefoon te kiezen. Onofficiële ROMs zijn vaak beter en sneller dan die van de fabrikant zelf.
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

Sig
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2012, 19:37
Reputation: 0
Internet: UPC

Re: Nieuwe Smartphone

#29

Bericht door Sig »

De belangrijkste reden om voor een duurdere smartphone te kiezen is mijns inziens inderdaad het scherm. De budget smartphones hebben vaak een klein scherm met lage resolutie. 800 x 480 vind ik al niet echt veel, laat staan bijvoorbeeld 320 x 240.
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Nieuwe Smartphone

#30

Bericht door Artifex »

Samsung galaxy s2 of de iphone 4s of de HTC one-x, dat zijn de toppers :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer