Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Waar haal ik meer blocks vandaan?

Incomplete bestanden repareren

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Funk2345
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 jan 2012, 00:12
Reputation: 0
Usenet: Astraweb
Internet: UPC

Waar haal ik meer blocks vandaan?

#1

Bericht door Funk2345 »

Goedenavond!

Quickpar geeft aan dat hij 500 blokken extra nodig heeft. De fora zijn mij niet geheel duidelijk. Hoe kan ik het beste goede extra blokken bemachtigen of beter vooraf checken of een post volledig is alvorens deze te downloaden? :mrgreen:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Waar haal ik meer blocks vandaan?

#2

Bericht door hjvbft »

Zoek met de bestandsnaam op de bekende nzb zoek sites.
Klik op collectie of vergelijkbaar en selecteer de par2 bestanden die nog niet gedownload zijn.
Als deze par2 bestanden al wel gedownload zijn de bestanden die de meeste blokken missen opnieuw downloaden.

Controleren of een post compleet is kan door te zoeken op een nzb zoek site.
Bij gebruik Spotnet:
Download nzb, open met Notepad++, selecteer een bestandsnaam zonder extentie en zoek hiermee bij de bekende sites.
Bij gebruik SpotLite:
Installeer een skin met nzb zoek knoppen en maak een nzb op de site met het meest complete resultaat.
Let in beide gevallen op dat de poster en de groepen dezelfde zijn als vermeld in de NZB.

Compleetheid vermelden bestanden in NZB controleren zonder de bestanden te downloaden

Uitleg Usenet
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer