Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

iso uitpakken

Bespreek hier de diversen in & uitpak programma's.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
erwinos
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2012, 20:23
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

iso uitpakken

#1

Bericht door erwinos »

Hallo,

Als ik een film download ( +- 40GB) dan is het al een paar keer voorgekomen dat dit een iso bestand is.
De film die ik dan download laat dan een Winzip bestand zien. Heb geprobeerd deze uit te pakken maar krijg elke keer
een fout melding. Is het mogelijk om een iso bestand gelijk naar een media speler te kopieren ( Fantec 3dfhdl ) of moet deze altijd uitgepakt worden ? Waarom download ik daadwerkelijk 40 Gb en moet ik daarna nog uitpakken ? Het uitpakken duurt vrij lang kan dit? Is winzip hiervoor het juiste programma ?

Heb nu al een aantal keren een film gedownload die ik niet afgespeeld krijg.
Hopelijk weet iemand raad, ik zou er mee geholpen zijn.

Bedankt Groet Erwin
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

JohnDeLui
Berichten: 241
Lid geworden op: 11 okt 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: Newsleecher R-T-G
Internet: Ziggo & Telfort

Re: iso uitpakken

#2

Bericht door JohnDeLui »

40 GB blue ray?

Mijn WD speler pakt iso's en de gebruikelijke video formaten probleemloos van b.v. USB dragers.
Bericht aangepast, vragen naar de naam van bestanden hebben we hier liever niet, omdat het antwoord niet toegestaan is op dit forum
- ManiaK
Why isn't there mouse-flavoured cat food?

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: iso uitpakken

#3

Bericht door hjvbft »

De Fantec 3DFHDL kan iso bestanden lezen. Het is niet nodig de iso uit te pakken.
Winrar (vanaf versie 4.0.0) ondersteunen UDF 2.50 en kan dus Blu-ray iso bestanden uitpakken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer