Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Voorstellen

Plaats hier alles wat niet in de andere fora kan

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

KlaasHetVaakst
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jul 2011, 18:21
Reputation: 0
Usenet: Ziggo
Internet: Ziggo

Re: Voorstellen

#71

Bericht door KlaasHetVaakst »

Tja, aangezien KlaasVaak, KlaasVaker en KlaasVaakst niet beschikbaar was, is het KlaasHetVaakst geworden.

Dagelijkse bezigheden:
  • Database administratie en beheer (mySQL, MS SQL, Oracle en Sybase);
  • Programmeur (meerdere talen en platforms);
  • Linux en Windows server beheerder;
  • Web administrator;
Klaas Vaak, Vaker en Vaakst waren al vergeven.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Ridcully
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 okt 2011, 18:12
Reputation: 0

Re: Voorstellen

#72

Bericht door Ridcully »

Blauwbek schreef:nou we zijn zo onderhand over de 10000 users dus daar zijn er nog wel een paar die zich voor moeten stellen!
Alleen omdat jij het bent, Blauwbek :D.

Ik ben dus Ridcully, ex-FTDer en hier beland dankzij mijn FTD-vrienden. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik, na het verlies van FTD, voornamelijk header en de nieuwsgroepen afstruin en zelden gebruik maak van Spotnet, -Grit hoewel ik beide wel heb geinstalleerd.
Mijn hobbies zal niemand wat kunnen schelen, evenals mijn leeftijd dus hier laat ik het maar bij :D
__________________________________________________________________________
Real stupidity beats artificial intelligence every time.
Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Voorstellen

#73

Bericht door KoffieBo0N »

Welkom Ridcully :)!
Hoop dat je het hier een beetje naar je zin hebt :D.
Gebruikersavatar

Ron66
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2011, 07:16
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: online
Leeftijd: 58

Re: Voorstellen

#74

Bericht door Ron66 »

Ik hou er niet van om op de voorgrond te treden maar ontkom er nu dus blijkbaar ook niet aan. Ik ben Ron en net als Ridcully en Blauwbek ben ik dus ook (ex-)FTD-er, en hierheen geloodst door mijn mede FTD-ers. IK hoop hier dezelfde gezelligheid en sfeer te vinden.........
Gebruikersavatar

oznog
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2011, 07:33
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: OnsBrabantNet

Re: Voorstellen

#75

Bericht door oznog »

Ron66 schreef:Ik hou er niet van om op de voorgrond te treden maar ontkom er nu dus blijkbaar ook niet aan. Ik ben Ron en net als Ridcully en Blauwbek ben ik dus ook (ex-)FTD-er, en hierheen geloodst door mijn mede FTD-ers. IK hoop hier dezelfde gezelligheid en sfeer te vinden.........
Same here... oznoG from FTD.

Hopelijk wordt het hier (of misschien is het dat al) net zo leuk als bij FTD. Zal wel lukken met al die ex-FTD'ers :D
Gebruikersavatar

JohnDeLui
Berichten: 241
Lid geworden op: 11 okt 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: Newsleecher R-T-G
Internet: Ziggo & Telfort

Re: Voorstellen

#76

Bericht door JohnDeLui »

Hoi allemaal, ik ben JohnDeLui.

Leuk om hier zoveel FTD'ers terug te vinden, ook ik kom vanuit die hoek hierheen gewaaid. Zo'n twee weken geleden heb ik me hier aangemeld en werd meteen hartelijk welkom geheten door een oude bekende: Blauwbek. Spot-net.nl is niet het enige forum waaraan ik verbonden ben maar dat zal voor meer van jullie gelden. Om te zoeken wat er gepost is op Usenet gebruik ik meestal SpotLite maar de SuperSearch van Newsleecher komt soms ook goed van pas. :goed:

MIjn liefhebberijen? Ik probeer geregeld wat nieuws te leren, dat kon heel goed bij FTD want daar was heel veel kennis bijeen vergaard die ook nog eens up to date werd gehouden.

Net als de mensen boven me hoop ik wat van de sfeer en gezelligheid van FTD terug te vinden op dit forum. :)
Why isn't there mouse-flavoured cat food?

Nickdrake1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2011, 00:48
Reputation: 0
Internet: FTD

Re: Voorstellen

#77

Bericht door Nickdrake1 »

Hoi, ik ben Nickdrake1.

Je kent mij misschien van het cryptogrammentopic op het FTD forum. Als er genoeg animo voor is open ik er hier ook een dus laat maar horen. Zo te zien is de sfeer hier goed en ik hoop dat de oude magie van FTD nog eens terug keert.

jurre2000
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2011, 21:50
Reputation: 0
Locatie: Haarlem
Leeftijd: 55

Re: Voorstellen

#78

Bericht door jurre2000 »

Mijn naam is John, net als velen ook afkomstig van FTD. Eigenlijk al een hele tijd geleden hier geregistreerd, maar verder weinig mee gedaan. Ik hoop gewoon de sfeer terug te vinden die er bij FTD heerste.
I have no signature...it's all in the message...
Gebruikersavatar

Ridcully
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 okt 2011, 18:12
Reputation: 0

Re: Voorstellen

#79

Bericht door Ridcully »

Wat ontzettend leuk om jullie; OznoG, Ron, John, Nick en Jurre hier te zien! Gek he, het is net alsof je hele oude vrienden na lange tijd, weer eens ziet :oops:.

Anyway, OznoG en Jurre; fijn dat jullie hier zijn! Ik vind het echt leuk om jullie hier te zien. Ik heb mijn draai eigenlijk nog niet gevonden en probeer nog een ander forum uit, maar ben eigenlijk niet zo'n 'forummer'. We shall see.

Take care allemaal.

/edit: typo
__________________________________________________________________________
Real stupidity beats artificial intelligence every time.

Nicow
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 nov 2011, 18:30
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN

Re: Voorstellen

#80

Bericht door Nicow »

Net zoals meerdere mensen hierboven, ben ook ik voormalig FTD-er.
Naam is Nico, 25 jaar en woonachtig in Groningen.
Hobby's: Lezen, Films, Muziek, Uitgaan, Fitness, Squash, Voetbal en hopelijk binnenkort ook weer motorcross.

Heb sinds 2004 rondgehangen op FTD en hoop dat ook hier regelmatig te kunnen gaan doen, al voelt het wel wat anders. Maar het is leuk om te zien dat er al aardig wat andere FTD'ers zijn.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer