Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Kan geen reacties meer plaatsen - 440 fout [opgelost]

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Kan geen reacties meer plaatsen - 440 fout [opgelost]

#1

Bericht door Ypsos »

Deze melding?

Kan reactie niet plaatsen?
Details: 440 Posting Not Allowed (440)

Afbeelding

De NNTP error code, 440 Posting Not Allowed is een melding van je usenet provider (USP), Spotnet geeft deze melding door.
(= geen Spotnet fout)

Korte uitleg:
U bent verbonden met onze usenet dienst, echter wij staan niet toe dat u iets plaatst op ons platform. Enkele mogelijke redenen:
  • Uw account is geblokkeerd.
  • Plaatsen van artikelen is uitgezet voor uw account.
  • Wanneer wij het vermoeden hebben dat uw account misbruikt wordt om spam (ongewenste berichten) of strafbaar materiaal te plaatsen blokkeren wij de mogelijkheid om artikelen te plaatsen. Indien u denkt dat dit ten onrechte is kunt u altijd contact opnemen met onze supportafdeling waarna wij bij een onterechte blokkade deze kunnen opheffen.
    -
    Note:
    Enkele ISP/USP servers hebben een aparte upload server, contoleer bij Bewerken / Provider of de juiste Upload server wordt gebruikt.


Oplossing: contact opnemen met de klantenservice van je usenet provider (USP).

Onderstaand voorbeeld Sunny Usenet postings activeren.
Gebruik je een andere usenet provider, log-aan bij betreffende usenet provider.

Ga naar Mijn Sunny
Inloggen....

Ga naar instellingen bewerken
Afbeelding

NTTP uploaden inschakelen
Afbeelding

Vervolgens krijg je nog een mail op je opdracht te bevestigen.
Een kwartiertje wachten en het is voor elkaar.

mda Albertos voor de tekst

eerder gevraagd hier:
viewtopic.php?f=3&t=7652
viewtopic.php?f=1&t=8577



Eweka
Onderstaand voorbeeld Eweka postings activeren.
Ga naar Mijn Eweka
Inloggen....

Accountgegevens
bij Posting kies Inschakelen

Contoleer je email, als het goed is heb je een email ontvangen van Eweka.
klik op de link om dit te bevestigen.

Afbeelding

mag sticky

:locked:

tags / zoektermen:
440, 440 fout, 440 melding, 440 posting not allowed, comments, Eweka, Inschakelen, account, instellingen, Als ik een reactie wil plaatsen richting spotter dan krijg ik de volgende mededeling: Kan reactie niet plaatsen? Details: 440-Posting Not Allowed (440), posting denied, postings, comments plaatsen, krijg steeds de melding 440, KAN REACTIE NIET PLAATSEN mag niets posten Please help, ben nieuw hier!, Ik krijg een melding als ik een reactie wil, plaatsen: Kan reactie niet plaatsen, Kan geen spots/reacties toevoegen, 440 fout op alle pc's alle versies van spotnet, 440 melding, Via de provider weer in werking gezet, mail sturen, NZB uploaden op spotnet werkt niet meer, i.imgur.com/bowPRbN.png, ik kan ook geen dankje wel meer geven of iets onder de post zetten krijg ook de fout
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



ruud.niet
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 jun 2016, 10:37
Reputation: 3
Usenet: eweka
Internet: kpn
Gender:

Re: Kan geen reacties meer plaatsen - 440 fout [opgelost]

#2

Bericht door ruud.niet »

Ik krijg de indruk dat steeds meer providers van usenet naar dit zelf moeten aangeven of je gebruik wilt maken van uploaden in hun accounts hebben gezet. Meestal zelfs ergens diep weggestoken in hun interfaces. Het kan natuurlijk zijn dat dit bepaalde ellendelingen word afgedwongen.
Let wel uploaden is dus ook een simpele reactie plaatsen via usenet
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer