Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Paysafe

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
stadion
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2018, 12:41
Reputation: 0
Usenet: pureusenet
Internet: onsbrabantnet

Paysafe

#1

Bericht door stadion »

Bij films die ik heb gedownload krijg ik steeds meer de melding van paysafe en kan de films niet branden. IK betaal toch al? Waarom moet ik dan ook nog een keer doneren? Als dit zo doorgaat zoek ik echt iets anders
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Paysafe

#2

Bericht door Harper »

Geef eens een paar voorbeelden van die films? Zelf ben ik ze nog niet tegengekomen.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml

UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Paysafe

#3

Bericht door UsenetDude »

Wie brand zijn films nou nog? Je zal toch echt wat duidelijker moeten zijn wat doe je precies en wat is de foutmelding. Screenshot?
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch

Topicstarter
stadion
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2018, 12:41
Reputation: 0
Usenet: pureusenet
Internet: onsbrabantnet

Re: Paysafe

#4

Bericht door stadion »

Ik brand bv. tekenfilms voor mijn kleindochter zodat ze die thuis kan kijken, lijkt me toch een normale zaak. Heb nu o.a. Woody Woodpecker gedownload en als ik die wil gaan branden kan ik hem niet toevoegen aan mijn brandprogramma dan open ik een bijbehorend bestand en krijg ik dit: (Zie screenshot).
Afbeelding
maar dit krijg ik nu met regelmaat te zien bij films
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Paysafe

#5

Bericht door Harper »

Waarom je de film zelf niet kan branden kan ik je zo gauw met deze info niet vertellen.
Films worden soms gepost in het iso formaat. Dat moet je op een speciale manier branden, mogelijk is het daar fout gegaan.
Google eens op iso branden op dvd voor meer info: https://www.google.nl/search?q=iso+bran ... e&ie=UTF-8

Dat bijbehorende bestandje is een verzoek om een donatie. Dat wil zeker niet zeggen dat die donatie verplicht is om een film te kunnen branden of bekijken. kan je gewoon verwijderen.
Het heeft in ieder geval niets te maken met de problemen om de film te kunnen branden of bekijken.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Paysafe

#6

Bericht door Ypsos »

@stadion

In het screenshot staat o.a.:
Zonder u hulp gaan wij het niet redden !!

WWW.SPOT-NET.NL
SPOT-NET.NL heeft NIETS te maken met het programma Spotnet (en of UDC4ALL).
Over Spot-Net.nl schreef:Spot-Net.nl is een site voor en door Spotnet, SpotLite en SpotWeb enthousiastelingen.

Wij hebben geen banden met de makers of met de moderatie van deze programma's, maar bieden alleen ondersteuning aan gebruikers die met problemen zitten.

Gebruikers helpen gebruikers is ons motto!

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Paysafe

#7

Bericht door SynologyDude »

Een hoop mensen branden niks meer op dvd. Maar kijken via een hardeschijf bijvoorbeeld.Duss ja dat is best raar tegenwoordig. Maar waarschijnlijk zit er ook een ISO bestand bij? Die kan je branden met bijvoorbeeld imageburn.

Dat kladblok bestand moet je negeren. Dat is onzin en moet je niet doen.
stadion schreef: 31 jan 2018, 09:47 Ik brand bv. tekenfilms voor mijn kleindochter zodat ze die thuis kan kijken, lijkt me toch een normale zaak. Heb nu o.a. Woody Woodpecker gedownload en als ik die wil gaan branden kan ik hem niet toevoegen aan mijn brandprogramma dan open ik een bijbehorend bestand en krijg ik dit: (Zie screenshot).
Afbeelding
maar dit krijg ik nu met regelmaat te zien bij films
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: Paysafe

#8

Bericht door Mickroz »

Ypsos schreef: 31 jan 2018, 17:01 @stadion

In het screenshot staat o.a.:
Zonder u hulp gaan wij het niet redden !!

WWW.SPOT-NET.NL
SPOT-NET.NL heeft NIETS te maken met het programma Spotnet (en of UDC4ALL).
Over Spot-Net.nl schreef:Spot-Net.nl is een site voor en door Spotnet, SpotLite en SpotWeb enthousiastelingen.

Wij hebben geen banden met de makers of met de moderatie van deze programma's, maar bieden alleen ondersteuning aan gebruikers die met problemen zitten.

Gebruikers helpen gebruikers is ons motto!
dit ^^
Wij hebben niets met Spotnet of UDC, of UCD4ALL te maken.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer