Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet en SnelNl

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Rob1706
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jan 2012, 12:27
Reputation: 0
Usenet: SnelNl
Internet: 3BB

Spotnet en SnelNl

#1

Bericht door Rob1706 »

Een vriend van mij heeft hier in Thailand een probleem met de combinatie Spotnet v 2.0.0.261 en SnelNl versie 0.4.3. Ik heb dezelfde instellingen en heb geen probleem, hij echter wel.
Probleem is als volgt: bij openen Spotnet bij provider voor SnelNl gekozen, email adres ingevuld en i.p.v. @ underscore _ gebruikt. Bij Downloadknop NZB openen gekozen. Juiste map geselecteerd in SnelNl. Indien hij dan iets download opent Spotnet toch map Downloads i.p.v. naar SnelNl te gaan. Helaas staat download dan te bufferen en verder gebeurt er niets. Heb Spotnet al 2 keer opnieuw geïnstalleerd, ook in ProgramData alle spots verwijderd maar fenomeen blijft zich herhalen. De optie: associeer .nzb bestanden met Spotnet NIET aangeklikt na herinstallatie omdat dat misschien contraproduktief zou zijn. Als dit wel moet hoor ik te graag. Bij verschillende herinstallaties deze optie wel en niet gebruikt maar maakte geen verschil uit. Volgens de door mij gevonden info zou SABnzb standaar al in deze versie van Spotnet zitten of heb ik het mis?
Zijn OS is Windows 10.

Iemand enig idee waar het probleem vandaan zou kunnen komen? Ik snap het nl. niet meer.

Alvast bedankt voor een reactie.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet en SnelNl

#2

Bericht door mesa57 »

Sabnzbd ziet NIET in spotnet V2. Wel in spotnet 1.9.0.4 Misschien spotnet classic eens proberen ? De database hoef niet leeg te maken.

Topicstarter
Rob1706
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jan 2012, 12:27
Reputation: 0
Usenet: SnelNl
Internet: 3BB

Re: Spotnet en SnelNl

#3

Bericht door Rob1706 »

Ik ga mijn eigen vraag beantwoorden. Opeens ging het licht aan nl. In Windows 10 kun je per extensie aangeven door welk programma desbetreffende app moet worden geopend. Dus kijken bij .nzb en daar stond niets vermeld. Uiteraard aangeklikt en gekozen voor SnelNl en ja hoor alles werkt weer naar behoren. Overigens gewoon versie 2.0.0.261 geïnstalleerd. Database wordt geupdated maar downloaden naar SnelNl lukte dus.

Mesa 57 bedankt voor de snelle reactie.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer