Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

toepassingsfout

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
bernard1949
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2017, 13:37
Reputation: 0

toepassingsfout

#1

Bericht door bernard1949 »

Ik krijg de volgende melding:
"Kan de toepassing niet correct starten (0xc00000e5). Klik op OK om de toepassing te sluiten."
Ik heb in de opdrachtprompt sfc /scannow als administrator laten uitvoeren en ik kreeg als antwoord: "Windows Resource Protection did not find any interity violations".
Wat zou er nog kunnen foutlopen aub?

Vriendelijke groeten.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: toepassingsfout

#2

Bericht door SynologyDude »

pen Configuratiescherm en ga naar Programma’s en onderdelen
Kies in het linkermenu de optie Geïnstalleerde updates weergeven
Geef Windows even de tijd om alle updates te tonen door te wachten totdat de progressiebalk boven weer geheel wit is
Voer rechtsboven in de zoekbalk “Zoeken in Geïnstalleerde updates” de term KB3140410 in en hiermee kun je snel deze update terugvinden.
Klik op rechts op de bewuste update en kies “Verwijderen”
Herstarten

https://www.e-d-i-t.nl/2016/03/10/141/
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer