Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

waarom toch?

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: waarom toch?

#11

Bericht door jagp »

SynologyDude schreef:Er valt weinig aan te doen. Persoonlijk gebruik ik alleen de white list en niet de blacklist. Er zitten een hoop zeurders op die onterecht spotters black listen alleen omdat er geen Nederlandse subs bij zitten. :lol: Hoe triest ben je dan?
Ik bedoelde niet de black-/whitelist en spammeldingen. Er zijn ook één of meerdere personen die kunnen modereren door het plaatsen van dispose berichten. Als spotnet zo’n dispose bericht ophaalt, dan wordt de corresponderende spot verwijderd uit de database. Mogelijk is er inmiddels actie ondernomen, want er zijn sinds gisteren geen nieuwe dispose berichten meer geplaatst.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: waarom toch?

#12

Bericht door SynologyDude »

Oh dat is ik niet dat berichten echt weggehaald kunnen worden.. Is dat voor elke spotnet client zo?
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: waarom toch?

#13

Bericht door jagp »

Spotlite doet niets met de dispose berichten en spotweb heeft een optie waarmee je het kunt uitschakelen.

Overigens ben ik een voorstander van deze dispose berichten, zolang ze maar worden gebruikt voor het verwijderen van troep (virusspots, fakespots, etc.).
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer