Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

SpotNet v2.0

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

SpotNet v2.0

#1

Bericht door Gup »

Afbeelding

Beste users..

Wegens het grote aantal support aanvragen voor SN v2.0 wil ik vragen om deze vragen niet langer in V&B in deze rubriek te plaatsen...


Omdat deze release niet officeel is hebben wij deze [nog] niet in een eigen sectie gezet, mochten de supportaanvragen echter in dermate verlopen van 1.8.5 naar 2.0 dat deze overheerst op andere versie aanvragen dan zullen wij ook v2.0 opnemen in de Vragen en Problemen van Spotnet, en de huidige versie archiveren in onze archief sectie.
(zoals voorheen met de vorige versies gebeurde)

Tót die tijd kunnen jullie terecht op http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=7386 om ALLE problemen en vragen daar te stellen.


MVG
Gup
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Tai Foh
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2015, 14:08
Reputation: 0
Usenet: highwinds
Internet: Zeelandnet

Re: SpotNet v2.0

#2

Bericht door Tai Foh »

Spotnet 1.8 werkt bij mij niet meer. Daarom de installatiefile van Spotnet 2.0 gedownload. Maar er gebeurt niets als ik op die file dubbelklik. Installeren lukt dus niet! Wie kan mij helpen?
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: SpotNet v2.0

#3

Bericht door jagp »

Tai Foh schreef:Spotnet 1.8 werkt bij mij niet meer. Daarom de installatiefile van Spotnet 2.0 gedownload. Maar er gebeurt niets als ik op die file dubbelklik. Installeren lukt dus niet! Wie kan mij helpen?
Je stelt je vraag op de verkeerde plaats. Lees het eerste bericht nog een keer.

Ik zie ook dat je Highwinds en Zeelandnet gebruikt.
Misschien heb je wel hetzelfde probleem als hier besproken wordt:
viewtopic.php?f=1&t=7698
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer