Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

✓ ANSWERED Spotnet Classic 1.9.0.8

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#381

Bericht door Gompy »

Ik gebruik Spotnet (Classic) 1.9.0.2 als portable versie, werkt geweldig, ben er blij mee, is ook erg snel, en vooral gemakkelijk, je kunt de map neerzetten waar je zelf wil :clap:
Heb een hele uitgebreide partij categorie-filters in elkaar geflanst, erg leuk om te doen en het houdt me van de straat en uit de kroeg.
Nu heb ik een vraag over de gekleurde rijen.
Die heb ik ingeschakeld en vind het wel erg leuk staan maar er zijn kleurtjes die ik anders wil hebben.
Is dat ook te beïnvloeden of in te stellen door scripts of iets anders?
Mijn filters:
https://drive.google.com/file/d/0BzZruQ ... sp=sharing
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#382

Bericht door mesa57 »

Mooie filters :)
T.a.v. de gekleurde rijen : de kleuren zijn vastgelegd in de code, dus niet te beinvloeden.
We kunnen dat wel als wens noteren als je dat wilt ?

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#383

Bericht door Gompy »

mesa57 schreef: 16 jan 2017, 16:24 Mooie filters :)
T.a.v. de gekleurde rijen : de kleuren zijn vastgelegd in de code, dus niet te beinvloeden.
We kunnen dat wel als wens noteren als je dat wilt ?
Ja bedankt voor het compliment, ik zag inmiddels dat er nog iets niet goed stond.. :lol:

Je mag dit wel als wens noteren als je wilt, mits het niet te veel werk is.
Het lijkt me wel leuk om daar eens mee te gaan werken.
In het algemeen komen de kleuren wel goed overheen met een categorie vind ik maar men zou bijvoorbeeld kunnen gaan experimenteren met kleur-nuances bij onderverdelingen in sub-categorieën, zoals men bijvoorbeeld veel sub-categorieën heeft bij beeld en geluid en applicaties en zo.
Het is maar een idee hoor, zoals het nu is vind ik het er al gaaf uit zien en het werkt supersnel, maar dat is afhankelijk welke hardware men gebruikt denk ik.

snwul
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 mar 2011, 13:38
Reputation: 0

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#384

Bericht door snwul »

Bijzonder tevreden over Spotnet Classic 1.9.0.2: snel, stabiel.

Wat mogelijk wél kan, maar ik weet niet hoe is het filteren van wat je juist NIET wilt hebben.
Nu is het zo dat wanneer ik een zoekopdracht geef, dan wordt alles wat 'matcht' getoond - ook de zaken waarin ik níet geïnteresseerd ben.
Zo wil ik 'Erotiek' standaard niet getoond hebben in de zoekresultaten.
Die categorie wil ik standaard 'uitgeschakeld' hebben.

Misschien is er een simpele oplossing voor, geen idee.

Thanks
=
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#385

Bericht door mesa57 »

Tja, de ene wil dat en de andere dat. De oplossing is om je eigen filterset te maken (kopieer een bestaande filter folter naar een andere) en dan aan de filters waar je mee wilt zoeken "and cat <> 9" toe te voegen. Zie ook vorige post viewtopic.php?f=1&t=7472&start=370#p64869 waar iemand het tegenovergestelde vroeg.

snwul
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 mar 2011, 13:38
Reputation: 0

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#386

Bericht door snwul »

Hartelijk dank!
Ik denk dat ik het gewoon maar laat zoals het is...
Ligt aan mij hoor, dacht dat het misschien iets was van ergens een vinkje zetten... ;)

Nogmaals dank.

=
p.s.: misschien iets voor een toekomstige versie?
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#387

Bericht door mesa57 »

Het extra filteren op cat kost performance, dus dat is niet echt wenselijk. Wat wel mogelijk zou zijn is om de ero spots niet te laden bij het headeren van de spots. Dan wordt je database zelfs sneller. Dat is een optie die we wel in zouden kunnen bouwen. Maar dan moet je wel je spots database een keer leegmaken en opnieuw laden.

snwul
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 mar 2011, 13:38
Reputation: 0

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#388

Bericht door snwul »

Lijkt mij best een aardig idee voor in de toekomst. Wanneer een gebruiker iets niet wenst en dat achteraf instelt, zou er waarschuwing moeten komen dat de hele daabase gewist zal worden en opnieuw opgehaald, Andersom zou dan ook moeten kunnen.
Als ik b.v. 'Spellen' niet wil (en inderdaad zou ik dat ook uitschakelen, zou die optie bestaan), maar achteraf wil ik toch even in Spellen zoeken, dan zou ik dat moeten kunnen 'aanzetten'. De database wordt ook dan opnieuw helemaal opgehaald, maar dan incl. spellen.

Enfin, zo blijft er altijd nog wel iets te wensen over.

Het is een positief bedoeld... geen kritiek.

=
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#389

Bericht door mesa57 »

De database wissen en opnieuw laden zul je zelf moeten doen. Voor spotnet 1.9.x.x kiezen we voor de meest performante optie.
In spotnet V2 kun je het tonen van ero spots dynamisch afzetten, maar is een stuk langzamer.

ricardoo
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mar 2011, 08:48
Reputation: 0
Contacteer:

Re: Spotnet Classic 1.9.0.2

#390

Bericht door ricardoo »

Goedemiddag als ik spot zie ik dit "Uw usenet provider geeft een X-Trace door. Hiermee zijn uw persoonsgegevens te achterhalen." Alles leuk en aardig maar hoe kan ik dat wel versleutelen/ of welke usenetprovider doet dat niet de X-Trace doorgeven?

Afbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer