Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

herman_023
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2012, 08:26
Reputation: 0
Internet: XS4ALL Glasvezel

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#841

Bericht door herman_023 »

toja schreef: @herman_023: Catweazel is toch gestopt inmiddels?
Zou goed kunnen, ben fan van Catweazel maar gebruikte de naam even als voorbeeld.

Reacties hoe je op meerdere kenmerken/attributen kan filteren nog steeds welkom!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#842

Bericht door Gompy »

herman_023 schreef: Reacties hoe je op meerdere kenmerken/attributen kan filteren nog steeds welkom!
Tis makkelijk, als je het maar weet, en dat is met alles zo.. :roll:

Zal het goed proberen uit te leggen Herman.
Je gaat eerst naar "Filters toevoegen".
Dan naar "Muziek"
Dan naar "Formaat" en daar vink je alle compressie formaten aan die er zijn, of elk compressie-formaat die je wilt.
Als je dat gedaan hebt geef je in het vakje bovenin "Filter toevoegen" even een tijdelijke naam, zeg Compressed of zo.
Dan op het + plusje klikken naast dat vakje en een nieuw filter is aangemaakt.

Maar dan ben je er nog niet, dan wil je nog een naam toevoegen van de spotter..
Je klikt nu op het nieuwe filter "Compressed" en alle gecomprimeerde muziekformaten die je aangegeven bij het aanmaken worden nu getoond.
Dan ga je naar linksboven, in het zoekveld.
Je zet nu een vinkje bovenin bij het filter "Compressed" zodat elke opdracht die je geeft alleen in het filter "Compressed"wordt gezocht.
Vervolgens zet je een vinkje bij "Afzender".
Dan type je de naam die je zocht, zeg "Catweazel" en vervolgens klik je op het zoekicoontje, vergrootglas of zoiets.
Je krijgt nu in het rechter venster alles wat Catweazel heeft gespot onder " Compressed".

Vervolgens ga je met je muis naar het rechtervenster, klik op je rechtermuisknop en klik dan op "Zoekopdracht opslaan" en geef die zoekopdracht vervolgens een naam, bijvoorbeeld dus weer Catweazel, en voilà, jouw Catweazel filtertje, die uitsluitend zoekt op naam en gecomprimeerd muziekformaat is geboren....
Eventueel kun je het eerder aangemaakte filter "Compressed" verwijderen als je dat wilt.
Fluitje van een cent toch? 8-) :lol:
Gebruikersavatar

xjbx
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 feb 2015, 11:12
Reputation: 0
Usenet: Newshosting
Internet: Ziggo
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#843

Bericht door xjbx »

Kwam er net achter dat ik bij de filters die ik zelf gemaakt hem maar maximaal 250 spots kan zien. als ik naar beneden scrol dan laat hij ook geen nieuwe spots meer bij. Bij de standaard filters zijn er wel gewoon 500 spots te zien en laat hij gewoon elke x 250 nieuwe bij als ik beneden ben.

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#844

Bericht door Gompy »

Twee tot drie keer op Datum klikken dan kun je verder terug scrollen.
Is al tig keer gemeld maar wordt niet opgenomen.
Gebruikersavatar

xjbx
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 feb 2015, 11:12
Reputation: 0
Usenet: Newshosting
Internet: Ziggo
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#845

Bericht door xjbx »

Gompy schreef:Twee tot drie keer op Datum klikken dan kun je verder terug scrollen.
Is al tig keer gemeld maar wordt niet opgenomen.
Bedankt.

dbotop
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2016, 07:49
Reputation: 0
Usenet: Newsgrabber
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#846

Bericht door dbotop »

Hallo,

Bij dezen wil ik mij wel aanmelden als tester voor de versie 2.0, echter ik heb er inmiddels ook een probleem mee, wat ook bij oudere versies werd gemeld onder "mislukt". Na maanden goed gedraaid te hebben zie ik nu, dat de downloads wel gevonden worden, maar na 100% downloaden komt de melding "mislukt". Er wordt dus niet uitgepakt en niet gecontroleerd en dus niets bruikbaars geproduceerd.

Configuratie gegevens:
W10 x 64
Spotnet 2.0.0.211(op 4 sept 2016 als update binnengehaald)
Norton Internet Security (nieuwste versie, die echter geen rare dingen met Spotnet heeft uitgespookt).

Wel hebben er tussen de tijd dat Spotnet perfekt werkte een aantal standaard W10 updates plaatsgevonden, maar ook daar kan ik geen rare dingen vinden. Helaas kan ik niet exact zeggen wanneer de ellende begonnen is en of de boel na 4 september nog gewerkt heeft.

Graag hoor ik waar ik het moet zoeken,

Groetjes,
dbotop

motto
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 feb 2011, 15:12
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#847

Bericht door motto »

Even een ander punt voor de ontwikkelaar: er zit een randdebiel in de erotiekhoek die hoogstwaarschijnlijk een latente homo met streng religieuze achtergrond of zo is, want in elke homo/anaal spot gaat-ie als een malloot te keer. En echt te ver, met termen als vergassen, pisnichten, stronthomo's etc. En hij doet daar ook echt zijn best voor om zijn afkeer te spuien want hij heeft meerdere ID's per dag. Het zou fijn zijn als zijn standaard repertoire / vocabulaire meteen door de censuurfilters worden tegengehouden
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#848

Bericht door mesa57 »

@motto : heb je spotnet 1.8.6.3 al geprobeerd ?

motto
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 feb 2011, 15:12
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#849

Bericht door motto »

mesa57 schreef:@motto : heb je spotnet 1.8.6.3 al geprobeerd ?
Nee, vind ik niet prettig. Spotnet v2 bevalt prima. Ik heb ook geen last van die halfgare idoot, maar het zou gewoon prettig zijn als zijn geraaskal standaard voor iedereen wordt geblokkeerd. Kan-ie posten tot-ie een ons weegt zonder dat iemand er last van heeft. Waarom je überhaupt iets tegen homo's zou hebben is mij sowieso volkomen onduidelijk :?:

Schele
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2011, 10:20
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#850

Bericht door Schele »

Vraagje, sinds de laatste update heb ik veel problemen. Spotnet sluit zomaar af zonder melding oid. Na het opstarten zie ik ook

Status Report:
*Unknown problem. systeemstatus is niet groen etc.

Ik heb spotnet opnieuw geinstalleerd en dit maakt niets uit. Ook zelfs met deleten van de folder in ProgramData. Enige tips die ik kan proberen ?

Heb ook microsoft.net framework opnieuw geinstalleerd.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer