Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

motto
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 feb 2011, 15:12
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#851

Bericht door motto »

Met de laatste update staan de titels niet meer onder de afbeeldingen wanneer in de modus "alleen afbeeldingen", wel als je er op klikt. Het klikken vind ik niet erg als (extra) optie, maar het niet tonen van de titels mis ik wel. Afbeelding met titel eronder werkte prima om een overzicht te scannen.

Verder, als je op een titel hebt geklikt, kun je het niet meer "on-klikken" door er nogmaals op te klikken. Vind ik onlogisch.

Voor de rest geen problemen ondervonden
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Albertos
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 feb 2015, 10:13
Reputation: 0
Usenet: pure usenet
Internet: ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#852

Bericht door Albertos »

Voor mensen die problemen hebben als je Spotnet 2.0 opnieuw installeert. Probeer eens aantal verbindingen niet op automatisch te zetten maar op een vast getal, b.v. bij PureUsenet op 8. Bij mij hielp dat.

ddaffy
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:19
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#853

Bericht door ddaffy »

Met de laatste update staan de titels niet meer onder de afbeeldingen wanneer in de modus "alleen afbeeldingen", wel als je er op klikt.
Ja, dit is uitermate irritant. Het inzoomen van de images bij scrollen is visueel aardig maar als je met je muis over een plaatje gaat moet deze echt blijven staan. Het is zeer irritant dat die verdwijnt. Ook het ontbreken van de titel maakt het snel scannen door de pagina erg lastig. Dus titel en actiebalk waren eigenlijk ideaal in de vorige versie.

ddaffy
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:19
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#854

Bericht door ddaffy »

motto schreef:Met de laatste update staan de titels niet meer onder de afbeeldingen wanneer in de modus "alleen afbeeldingen", wel als je er op klikt.
Ja, dit is uitermate irritant. Het inzoomen van de images bij scrollen is visueel aardig maar als je met je muis over een plaatje gaat moet deze echt blijven staan. Het is zeer irritant dat die verdwijnt. Ook het ontbreken van de titel maakt het snel scannen door de pagina erg lastig. Dus titel en actiebalk waren eigenlijk ideaal in de vorige versie.

hades-1
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2016, 14:51
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#855

Bericht door hades-1 »

Ik vond ook het verdwijnen van de onderschriften bij de thumbnail view genoeg aanleiding om even te registreren op t forum (hallo allemaal :-) .
Je kun nu namelijk niet meer zien waar de nieuwe posts ophouden (dikgedrukte text voorheen liet dat netjes zien).
De cover fotos geven ook niet altijd goed weer wat voor item het betreft.

dus ook voor mij is het verdwijnen van de onderscriften een beetje een gemis.

Abeltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2016, 23:00
Reputation: 0
Usenet: Sunnynet

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#856

Bericht door Abeltje »

Hallo,

Ik gebruik Spotnet versie 2.0.220. Ik heb twee verzoekjes/opmerkingen.

1. Mijn monitor is 4k, 29 Inch (resolutie 3840x2160 :D ). Als ik de items bekijk en dan bekijk ik die met afbeeldingen en details. Dit is met de button afbeelding 'met details', dan zijn de afbeeldingen zeer klein. Is het mogelijk dat een setting wordt ingevoegd voor het (up)scalen van afbeeldingen? Dit is een nice to have.

2. Ik zou het fijn vinden als een optie wordt ingevoegd die het downloaden stopt op moment vrije schrijfruimte onder een nnn aantal GB/MB's komt. Mu moet ik steeds met Explorer de disk bijhouden met datgeen wat nog gedownload word. Deze feature lijkt mij zeer wenselijk.

Verder heb ik weinig opmerkingen over Spotnet 2.

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#857

Bericht door CtrlAltDel »

Het probleem dat ik eerder met Spotnet 2 had is helaas weer terug.
Na het opstarten van Spotnet 2 worden er enkele nieuwe spots geladen en daarna krijg ik de melding: Spotnet werkt niet meer
'Het programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma.'
Hierbij kan ik alleen klikken op 'Het programma sluiten'.

Tevens heb ik ook van een paar andere gebruikers van Spotnet 2 vernomen dat zij ook al een tijdje met dit probleem kampen.
Ik had toen een oplossing met 'SFC /scannow' en 'Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth'. Maar dit heeft bij niemand geholpen. Ook een schone Spotnet installatie werkt niet. Erg jammer.

UPDATE
De scan op poort 119 heb ik uitgschakeld en Spotnet werkt weer. Vreemd dat er geen andere melding komt. Maar dat Spotnet hierdoor gewoon crasht bij het opstarten. Met andere programma's nooit problemen gehad. Zelf maak ik gebruik van Kaspersky Internet Security.

martindebruin74
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jun 2015, 11:24
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo/upc

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#858

Bericht door martindebruin74 »

Vraag.
Probeer een bestand van 30+gb te downloaden. Vervolgens begint netjes de download maar blijft deze continue op 0% staan ook na 15 minuten. Logbestanden worden gedownload, maar % en tijd staan stil.
Iemand die hier mij antwoord op kan geven?

alvast bedankt

SirJohnDoe
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2015, 17:22
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#859

Bericht door SirJohnDoe »

Ik ben een actief uploader op Spotnet, maar ik kan sinds kort niet meer posten. Telkens als ik op plaatsen druk krijg ik 'Kan afbeelding niet toevoegen' te zien, afbeelding veranderen biedt geen resultaat. Ik heb spotnet ook al opnieuw geinstalleerd (inclusief het verwijderen van programdata/appdata).

de simba's
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 feb 2011, 22:19
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

#860

Bericht door de simba's »

ik kan sinds deze week geen spots meer toevoegen krijg de melding kan de afbeelding niet toevoegen , heb versie 20224.
tot verleden week donderdag was het geen probleem
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer