Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

gdlm
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 sep 2015, 20:04
Reputation: 0
Usenet: usenetserver.com
Internet: Telenet

SpotNet 2 niet meer te installeren

#911

Bericht door gdlm »

Ik gebruik al meer dan een jaar SpotNet 2. Laatst nog de update naar V2.0.0.265 gedaan. Bleef prima werken.
Maar gisteren probeerde ik SpotNet op te starten en dat resulteerde telkens in een crash. (zonder enige melding, maar een .WER - Windows Error Report - wordt aangemaakt)
Database weghalen hielp niet. Dan maar SpotNet volledig gedeïnstalleerd.
Weer gedownload, maar zelfs de installer opstarten lukt niet meer!
Ik zie de cursor even veranderen in een wait cursor en dat is het. Geen foutmelding. Niks.
Wat jammer!!!

Ja, SpotNet Classic (v1.9.0.4) werkt wel nog.
Maar dat is een serieuze achteruitgang ten opzichte van SpotNet 2.
+1, Ik kan spotnet zelfs niet meer installeren op mijn pc...
Idem bij mij dus.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Buscom
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2014, 22:26
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: upc

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#912

Bericht door Buscom »

Wie kan mij helpen, ik wil een bedankje plaatsen maar kan dit niet doen. krijg steeds de melding 440.

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#913

Bericht door Gompy »


robin5238
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2015, 00:19
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: KPN

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#914

Bericht door robin5238 »

Goedeavond,

Ik vroeg me eigenlijk af onder welke license Spotnet 2.0 gemaakt is.
Ik heb hem inmiddels all geaccepteerd en kan het nergens terug vinden.

Ik zie nu nog regelmatig updates uitkomen voor Spotnet 2.0
Echter ben ik wel bang dat ooit hetzelfde zou gebeuren bij als bij de vorige spotnet versie (Developers Updaten niet meer)

Ook zou ik graag een DarkTheme maken.
een eerder Darktheme dat ik gemaakt heb: https://userstyles.org/styles/152412/da ... sapp-theme

Graag zou ik willen weten onder welke license Spotnet 2.0 gemaakt is voor ik aan een stijl zou gaan beginnen.
Heb even snel rondgekeken en ik kon eigenlijk alleen HTML files vinden van de Spot en Comment Section.
waar zou ik de rest kunnen aanpassen?

Mvg,
Robin

Gwenoder Finlay
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 nov 2017, 05:51
Reputation: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#915

Bericht door Gwenoder Finlay »

Geen downloads meer mogelijk sinds update naar 200275
Wat is hier aan de hand ? duurt nu al 3 dagen dat alles bevroren is.
Ik overweeg Spotnet stop te zetten ,heeft geen zin om zo verder te gaan.

Finlay

CtrlAltDel
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#916

Bericht door CtrlAltDel »

Kan er iets gedaan worden aan de domeinnamen van providers waarmee Spotnet overweg kan? De usenet provider usenet.farm kan dit domein niet gebruiken in Spotnet. Zij hebben daar speciaal een .eu domein voor aangemaakt. Maar nou zit ik met het probleem dat de usenet provider newsgroupninja (news.newsgroup.ninja) niet in Spotnet gezet kan worden. Dit omdat het domein .ninja niet wordt geaccepteerd? Ik krijg dit alleen werkend door hun IP-adres in te vullen. Ik denk dat wij in de toekomst meer van dit soort domeinnamen zullen gaan zien bij usenet providers.

Twimp
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2015, 12:25
Reputation: 0
Usenet: Tweak
Internet: Telfort

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#917

Bericht door Twimp »

Is er een updater voor de sabnzbd in spotnet 2, of kan ik het zelf?
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#918

Bericht door mesa57 »

Sabnzbd zit niet bij spotnet 2

Twimp
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2015, 12:25
Reputation: 0
Usenet: Tweak
Internet: Telfort

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#919

Bericht door Twimp »

mesa57 schreef: 17 nov 2018, 13:04 Sabnzbd zit niet bij spotnet 2
Aha, dank!

ruud.niet
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 jun 2016, 10:37
Reputation: 3
Usenet: eweka
Internet: kpn
Gender:

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

#920

Bericht door ruud.niet »

Een nieuwe ontwikkeling vandaag wou ik in spotnet 2.0 even kijken of er van mijn favoriete leesvoer een nieuwe uitgave was gespot.
Maar spotnet wilde niet starten, let wel ik ben net door m$ voorzien van de allernieuwste versie van windows 10 pro.
Terwijl ik aan het controleren was waarom spotnet niet openging keek ik naar de linkeronderkant van mijn scherm en zie bij m$ beveiliging dat er een virus is gevonden jawel een ernstige bedreiging.
Dus tsja wat doe je dan uiteraard toch maar eerst kijken wat dat vreselijke virus is.
Er werd mij duidelijk waarom spotnet niet meer wou opstarten, dit monsterachtig virus genaamd spotnet is levensgevaarlijk voor gebruikers.
U dient dit levensbedreigende programma met de grootste spoed te verwijderen, want het dringt u pc binnen omdat de onverlaten die dit gemaakt hebben jouw pc infiltreren en overnemen. En dan vanaf hun huis koffie kunnen zetten via jouw computer.
Dus hierbij weet nu iedereen dat deze zeer gevaarlijke software uw koffie voorraad word verslind zonder uw toestemming.
:D
Gelukkig kun je dit besluit herroepen en ongedaan maken. Maar ik vrees dat dit mogelijk in de nabije toekomst heel lastig kan worden.
Enkele van mijn echt onschuldige hardware tools en omzeilingen om mijn zelf gekochte oude spellen nog te kunnen spelen die via cd/dvd werkten, jawel die niet meer werken omdat m$ gebruik van cd/dvd's voor dit soort zaken in de ban heeft gedaan.
Want de programma's kunnen de cd/dvd niet meer vinden ook al zit die in de drive, daarvoor had ik een complete collectie nocd hacks gevonden zodat ik deze nu helemaal zonder cd kan spelen. Maar je raad het al m$ merkte al deze vrij onschuldige zaken aan als een zeer ernstige bedreiging en kon niet eens kiezen of deze een bedreiging waren. Je kon alleen nog maar de pc herstarten waarna de betreffende bestanden geheel van pc en netwerk verbindingen was verwijderd. Nog sterker zelfs via een disk tool om gewiste bestanden deze te herstellen bleek het onmogelijk om deze bestanden nog terug te halen.
Inmiddels werkt spotnet 2 weer maar wou meteen duidelijk maken dat dit niet aan spotnet ligt en wou ook nog even duidelijk maken dat ik spotnet 2.0 al heel lang gebruik en nagenoeg geen enkel probleem heb ondervonden anders dan het pesten van de grote bedrijven om elke vorm van downloaden buiten hun kanalen als illegaal en gevaarlijk te bestempelen. Wat soms wel eens zo kan zijn, maar als je verstandig bent, draai dan probeer software eerst uit in een virtuele machine zodat enige onverlaat geen informatie van jou kan krijgen of een virus zich kan verspreiden.
( uiteraard is dit niet helemaal foolproof maar je komt toch een heel eind)
Dus ik wil een vergoeding van de spotnet ontwikkelaars voor mijn koffie die ze via het internet hier hebben weg geslurpt :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer